HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.02.14. Városfal étterem

2008.02.15. 15:49 Cézár imádó

www.varosfal.hu

Már hosszú ideje szemeztem ezzel a hellyel a Széna tér közelében. Naponta elmentem mellette kocsival, de csak mostanra született meg az elhatározás, hogy belülről is meg kéne szemlélni. Ebédidőben látogattunk el ide. 12-kor még aránylag üres volt, azután szépen megtelt. Sokan a környékbeli munkahelyekről járnak ide menüt enni. Sajnos figyelmetlen voltam, ezért a dohányzó helységben ültünk le. Az ablakon át gyönyörűen besütött a nap, ezért kerülhette el a figyelmemet a hamutál. A szomszéd asztalnál ülők gomolygó füstjükkel hamar felhívták a figyelmemet a tévedésemre. Pincérünk egy idősebb úriember volt aki kapásból letegezett minket. Kissé szokatlan volt ez a viselkedés. Először a napi menüt ajánlotta, ám amikor látta, hogy nem kedvünkre való, hozta az étlapot. Én Tandoori csirkemellet választottam currys mangómártással zöldséges rizzsel. Gyönyörű színes tányér került elém. A hús kicsit száraz volt, de a mártással együtt fogyasztható.

Szólj hozzá!

Címkék: dohányzás cigaretta étterem színes füst ebéd városfal tandoori

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr67340546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása