HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2009.07.01. Rosé Restaurant

2009.07.08. 09:43 Cézár imádó

 
Egy évvel ezelőtt már jártam itt, és kellemes emlékeket őrzök a helyről. Most újra rátaláltam a neten, és gondoltam, hogy érdemes ismét meglátogatni. Nem foglaltam asztalt, csak este 8-kor beállítottunk négyen. Még pont volt egy négy fős asztal a nemdohányzó részen. A felszolgálókat most is elég nehéz megkülönböztetni a vendégektől, mert semmiféle egyenruhát nem viselnek. Ez nem változott az előző évhez képest. A választásom most is a már jól bevált Thai csípős csirkelevesre esett. Isteni volt, bár még kiegészítettem egy kis plusz "erővel". Második fogásként Cézár salátát kértem (húsmentes változatban). Ez pont úgy volt elkészítve, ahogy szeretem. Pirítóst külön kellett kérnem hozzá. És az este zárásaként Gundel palacsintát rendeltem belga csokiöntettel. A vacsorát az élő zene tette még kellemesebbé. Sajnos mikor az étkezést befejeztük, az addig aránylag kellemes és füstmentes levegő elkezdett megtelni cigarettafüsttel. Az okára nem tudtunk rájönni, hogy addig miért nem éreztük, de gyorsan a távozás mezejére léptünk.

 

 

 

Cézár saláta

 

 

 

 

 

 

 

Gundel palacsinta

 

 

 

 

 

 

 

http://vacsora.blog.hu/2008/06/20/2008_06_19_rose_restaurant

 

Szólj hozzá!

Címkék: kritika étel étterem vacsora vendéglő gasztronómia gasztró cézár saláta rose restaurant

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr281233697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása