HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2009.04.21. Delhi Darbar Étterem

2009.04.25. 08:30 Cézár imádó

http://www.delhidarbaretterem.hu

Az interneten bukkantam a helyre, amikor új indiai éttermet kerestem. Nem a megnyitás szempontjából új, csak én még nem jártam itt azelőtt. Ebédelni mentünk. Mikor beléptünk, egy néhány asztalból álló étteremben találtuk magunkat. Őszintén szólva nem voltak nagy elvárásaim. A leves (Paradicsom leves) némi csalódást okozott. A többi indiai étteremmel szemben itt kis csészécskében szolgálták fel. A kinézete, és az íze is messze elmaradt a máshol megszokottól. Szerencsére a főétellel korrigálták a hibát. Egy Goai specialitást kértem, Vindaloot Csirkehússal (tradicionális Goa-i recept alapján készült étel gazdagon fűszerezve, ecettel ízesítve). Köretnek sima nannt (finomlisztből készült, tandoorban sütött kenyér). Ez pont úgy volt elkészítve, ahogy kell. Igazi tartalmas erős étel. Pont erre vágytam. Desszertnek már nem maradt hely, de nem is igazán bántam, mert soha nem tudtak hozzám közel kerülni az indiai édességek.

 

 

 

 

Paradicsom leves

 

 

 

 

 

 

 

Vindaloo Csirkehússal

 

 

 

 

 

 

 

Naan

Szólj hozzá!

Címkék: étel étterem gasztronómia gasztró indiai ebéd delhi darbar

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr981081803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása