HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.09.28. Étage Étterem

2008.09.29. 14:49 Cézár imádó

Vasárnap délben a Mammutban kerestünk egy helyet, ahol megebédelhetünk. Ilyenkor szinte az ott lévő összes étterem kínál déli menüt. A Mammut I. étterem szintjén nézelődtünk, amikor egy úriember a saját éttermébe invitált. Onnan tudom, hogy az ő étterme, hogy néhány évvel ezelőtt (akkor még másként hívták a helyet, de a tulajdonosa ugyanaz volt) összeütközésbe kerültem vele. Élénken emlékszem az esetre, mert ilyen modortalan viselkedéssel még nem találkoztam étteremben. Annak idején fagylaltkehely helyett valami folyós citromos "izét" szolgáltak fel. Amikor ezt kifogásoltam, akkor az volt a válasz, hogy akár megeszem, akár nem, ki kell fizetnem. Ölre menni nem akartam, ezért a panaszkönyv mellett döntöttem. Azóta messziről elkerültem a helyet. Most viszont az ő menüjük tetszett a legjobban az összes közül. Kicsit korán örültem. Mikor beléptünk megkérdeztem, hogy az emelet dohányzó-e, mire az volt a válsz, hogy igen, de nincs fent senki. Ezért ezt választottuk. Lentről nem is látszik, hogy milyen impozáns lett ez a rész a felújítás után. Pincérünk néhány perccel a rendelés felvétele után megérkezett a Paradicsomlevesemmel. Nagyon szeretem ezt a levest és már az csalódást okozott, hogy egy egészen apró csészében érkezett. Sajnos az íze se volt az igazi. Savanykásra sikeredett. Egy kis rizst vagy tésztát se bántam volna. A második fogás Rakott kel volt. Az íze hibátlan, de a mennyiség itt is hagyott kívánnivalót maga után. Végül Almásrétes zárta a menüt. Finomnak ugyan finom volt, és a mérete is megfelelő, de a rétesről nekem más fogalmaim vannak. Még egy kicsit beszélgettünk az asztalunknál, ám ekkor megérkezett egy nő a lányával és leültek a mellettünk lévő asztalhoz. A felszolgáló felvette a rendelésüket, majd távozott. A nő annak ellenére rágyújtott, hogy nem volt az asztalon hamutál, majd járkálni kezdett az asztalok között, hátha talál valahol. Ezzel az egész helységet elárasztotta a büdös füstjével. Azonnal menekülőre fogtuk, és inkább az alsó szinten kértük a számlát. Távozásunkkor a tulaj már koránt sem volt olyan nyájas, mint amikor be akart csábítani az éttermébe. A berendezésen kívül semmi se változott. Néhány évnek megint el kell majd telnie, hogy újabb esélyt adja nekik... Inkább válasszatok másik helyet. Annyi van a Mammutban... (A menü ára 990.-Ft volt)

 

Paradicsomleves

 

 

 

 

 

 

 

Rakott kel

 

 

 

 

 

Almás rétes

3 komment

Címkék: kritika leves étel étterem vendéglő gasztronómia gasztró ebéd mammut etage étage rakott kel almásrétes

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr49687299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.09.29. 15:45:09

már elnézést, de ha dohányzó helyre ültök, ne csodálkozzatok, ha valaki rágyújt.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.09.29. 15:45:50

az ételnevek nagybetűs leírása valami fétis?

Cézár · http://vacsora.blog.hu/ 2008.09.29. 16:45:51

igen... "ételfetisiszta" vagyok:-)
süti beállítások módosítása