HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.11.25. Tanne étterem

2008.11.26. 14:00 Cézár imádó

http://www.tanne.hu/

Egy ismerősöm annyira ajánlotta ezt a helyet, hogy egy családi névnapozás keretében meglátogattuk. Kedden délben mi voltunk az első vendégek. Ez a helyzet a későbbiekben, annyiban változott, hogy még négy ember tért be ebédelni. Az étkezés svédasztalos rendszerben zajlik. A korlátlan fogyasztás 2.500.-Ft/fő, amely két óra időtartamra szól. Az italok ára ebben nincs benne. Érkezésünkkor még érintetlenek voltak az ételek, ezért a szemünknek is kedves látvány fogadott. A bőség zavarával találtuk magunkat szemben. Előételként hidegtál, sajt, saláta, libamáj, kolbász, szalámi, tepertő kínálta magát. Kóstoltunk is belőlük bőségesen. Az öt féle leves közül én a halászlét választottam, ami azon kívül, hogy sótlan volt, nagyon ízlett. Ezután következtek a főételek. Pörkölt, nokedli, nyúl, marha, csirke, hurka, kolbász. Fel se tudom sorolni. Akinek még ez se volt elég, az grilleztethetett magának húsokat. Én már az előételekkel jóllaktam, ezért a többiből már tényleg csak kóstolgattam. Azért a desszertnek még hagytam egy kis helyet. Abból is bőséges volt a választék. A teljesség igénye nélkül: mákosguba, császármorzsa, almásrétes, lekváros tekercs, és nem utolsó sorban a kívánság szerint sütött óriáspalacsinta. Egy nagyon kedves fiatalember végig leste minden kívánságunkat. Az étkezés befejezése után kicsit körülnéztem az étteremben. A mellettünk lévő helységben egy szép nagy fatüzelésű cserépkályhát találtam, amiben már égett a tűz. Nagyon hangulatossá tette a helyet. A pincérünkkel folytatott beszélgetésből megtudtam, hogy esténként élőzene és ennél is nagyobb ételválaszték szokott lenni. Igazán kellemes élménnyel lettünk gazdagabbak.

 

 Hideg előételek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Hideg előételek

 

 

 

 

 

 

 

 

 Hideg előételek

 

 

 

 

 

 Sültek körettel

 

 

 

 

 

Párolt maraha

Palacsinta

 

 

 

 

 

 

 

Szalvétagombóc

Nyúl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Pörkölt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Hurka, kolbász

 

 

 

 

 

 Óriáspalacsinta

 

 

 

 

 

 

 

Kandalló

2 komment

Címkék: leves gasztro étterem budakeszi vendéglő gasztronómia büfé főétel desszert ebéd előétel svédasztal tanne

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr28789466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enis 2008.11.26. 17:39:16

Nagyon jók a képek. Ezek alapján kedvet kaptam, hogy kipróbáljam.

inszeminator · http://inszeminator.blog.hu 2008.11.27. 21:30:12

Nem csak a képek jók, nagyon is érdemes kipróbálni.
süti beállítások módosítása