HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

Gesztenyéskert - Tésztaszerda

2009.05.26. 12:36 Cézár imádó

 http://gesztenyeskert.hu/

Fel vagyok iratkozva az étterem hírlevelére, ezért értesítést kaptam a Tésztaszerda nevezetű rendezvényről is. Az emailben még a választható ételek is fel voltak sorolva. Túlzottan nem lelkesedem a tésztákért, de az ilyen jellegű kezdeményezések mindig kíváncsisággal töltenek el. Tehát irány Budakeszi. Ebédidőben érkeztünk. A hely először elég üres volt, majd egy fél óra múlva elkezdett megtelni. Választhattunk az állandó étlapról, és mai napra készített tésztás étlapról egyaránt. Az ételek neve mellett még a fotóik is szerepeltek. Mivel tésztázni jöttünk, természetesen a második étlapról válogattunk. Először Kolbászos lebbencslevest választottam. Rövid várakozás után az asztalon gőzölgött a bőséges adag. Isteni illata volt, és az íze remek volt. Ezzel ugyan már majdnem jóllaktam, de azért kértem még egy Juhsajtos tésztasalátát is, bevert tojással a tetején. Szerencsére ez nem volt túl nagy adag, ezért még jóízűen el tudtam fogyasztani. Sajnos desszertnek már nem maradt hely, pedig lett volna még kedvemre való tésztás édesség. A kiszolgálás végig rendkívül figyelmes volt, olyan apróságokkal fűszerezve, hogy a társaságunkban lévő gyereknek külön (műanyag) evőeszközt, és színes ceruzákat is hoztak, hogy elfoglalja magát.

 

 

 

Kolbászos lebbencsleves

 

 

 

 

 

 

Juhsajtos tésztasaláta

Szólj hozzá!

Címkék: leves saláta étel gasztro étterem vendéglő gasztronómia ebéd gesztenyéskert tésztaszerda

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr801144589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása