HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.11.01. La-Guna Étterem

2008.11.04. 10:33 Cézár imádó

http://www.la-gunaetterem.hu/

Már évek óta járok el előtte kocsival munkába menet és jövet. A narancssárgára pingált épület eddig nem csábított arra, hogy be is menjek. Egy-két autónál több még vacsoraidőben sem parkolt előtte. Azt gondoltam, hogy egy egyszerű pizzéria lehet, ami nem igazán a szívem csücske. Most egy ismerősömtől azt hallottam, hogy járt ott és kellemes élményekkel gazdagodva távozott. Eljött az idő, hogy én is kipróbáljam. Már belépéskor kellemes csalódás ért. Nyoma se volt az általam várt igénytelen "pizzás" berendezésnek. Szépen terített asztalok, hangulatos világítás és háttérzene fogadott. Több teremmel rendelkeznek. Jól el van különítve egymástól a dohányzó és a nem dohányzó helység. Mi egy kisebb teremben ültünk le, ahol csak néhány asztal volt. Rajtunk kívül más nem is tartózkodott itt. Pincérünk hozta az étlapot és felvette az italrendelésünket. Az étlapon olyan nagy volt a választék, hogy a szokásosnál hosszabban kellett tanulmányoznom. Végül a halászlé mellett döntöttem szürke harcsa filével. Rövid várakozás után előttem gőzölgött a kis felakasztott bográcsban a halászlé. Hatalmas adag volt. A benne lévő haldarabok érdekes formára voltak igazítva. Mikor a tányéromba szedtem és belekóstoltam, már tudtam, hogy jól választottam. Még félig volt a bogrács, amikor már hatalmába kerített a jóllakottság érzése, de annyira ízlett, hogy nem tudtam otthagyni. Az utolsó falatig elfogyasztottam. Közben figyeltem a többi asztalhoz kivitt ételeket. Úgy tűnt, hogy itt minden adagot legalább kétszemélyesre méreteznek. Azt hiszem, hogy ez nem olyan nagy hibája egy étteremnek. Az egyetlen dolog, ami talán csökkentette az élményt, az a pincérek egymás közti "csettegése" és nem oda való beszélgetése volt. Szívesen kóstoltam volna még valamit a desszertek közül, de már nem tudtam volna megenni, ezért egy koffeinmentes capuccinot kértem levezetésként. Azt hiszem, hogy a látvány magáért beszél. Ajánlom mindenkinek.

 

 

 

Halászlé szürke harcsa filével, bográcsban

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Koffeinmentes capuccino

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: gasztro étterem halászlé harcsa vacsora vendéglő gasztronómia csepel la guna

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr45748963

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: sbobet alternatif 2019.02.07. 11:45:11

60 second commercial examples for medical assistant - teizatt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása