HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.09.15. Korona Étterem - Kalocsa

2008.09.22. 08:30 Cézár imádó

http://koronaetterem.extra.hu/

Egy kedves olvasóm néhány hónappal ezelőtt emailben ajánlotta ezt a helyet, hogy ha Kalocsán járok, akkor feltétlenül látogassam meg. Akkor ugyan még nem szerepelt a terveim között Kalocsa, de megköszöntem az ajánlást és betettem a kedvencek közé a weboldalt.
Hétfőn délben tértünk be az étterembe. Összesen két asztalnál ültek vendégek. Egy nagyon kedves fiatalember azonnal elénk sietett és egy asztalhoz kísért. Már érkezésünkkor tudtuk, hogy halászlét szeretnénk enni, de azért megnéztük az étlapot. Több féle halászlé közül is választhattunk. Volt ponty, harcsa és vegyes is. Én a harcsából készültet választottam. Amíg várakoztunk, pincérünk egy-egy piros partedlit hozott. Először meglepődtünk, de azután rendkívül praktikusnak bizonyult. A halászlé rendszerint az ember ruházatán landol. Amikor megérkezett az a halászlé, már tudtam, hogy jó választás volt. Isteni illat lengte körül és tele volt hallal. Nem csak mutatóba tettek bele egy kis szeletkét. Hozzá külön tálon tésztát is kaptunk. Ez is szimpatikus, hogy nem teszik bele, hanem az ember eldöntheti, hogy vele vagy nélküle szeretné megenni. Az íze is remek volt. Már a felénél jól laktam, de nem tudtam megállni, hogy meg ne egyem az egészet. Kár lett volna érte.  Aki erre téved, mindenképpen kóstolja meg:-)

 

 

 

Halászlé harcsából

 

 

 

 

Tészta

 

 

 

 

 

 

 

 

Étterem

 

 

 

 

 

 

 

Terasz

Szólj hozzá!

Címkék: kritika étterem halászlé harcsa ponty vendéglő gasztronómia gasztró tészta kalocsa korona

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr44673312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása