HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.09.15-17. Asztrik Étterem - Hotel Kalocsa

2008.09.20. 16:17 Cézár imádó

Sokat gondolkodtam, hogy csak az étteremben elfogyasztott bőséges büféasztalos reggelikről és vacsorákról írja-e, vagy megemlítsem a szálloda egyéb szolgáltatásait is. Végül úgy döntöttem, hogy néhány mondatot szentelnék a Hotel Kalocsa fényezésének is. Három napot töltöttünk itt. Érkezésünkkor kicsit várni kellett a szoba elfoglalására, mert az igazgató mindenkit személyesen vezet körbe, és adja át a szobáját. Igazán szimpatikus gesztus. Ez tulajdonképpen egy wellness szálló. Minden igényt kielégítő medencével, pezsgőfürdővel, gőzkabinnal és szaunákkal. A szaunát külön kiemelném, mivel itt különböző "szeánszokat" tartanak minden délután. A szaunamester a megadott időpontokban jól felfűti a szaunát, és mindig más felöntést alkalmaz. Egy törölközővel személyenként legyezi a bent tartózkodókat. Néhány perc után pedig különböző anyagokat ad a szaunázóknak. Hol sóval kenegettük magunkat, hol mézzel, de volt, hogy mélyhűtött szilvát eszegettünk. Lehetőség van szervezett borkóstolóra menni Hajósra vagy Szekszárdra és akár hajózhatunk is a Dunán. A recepciónál mindenkit eligazítanak a környék látnivalóit, múzeumait illetően (Érseki kincstár és könyvtár, Paprika múzeum, Porcelánfestő manufaktúra). Szinte nem tudtunk olyat kérdezni, amire nem kaptunk volna azonnal készséges választ. És akkor térjünk rá a gasztronómiai részre. Félpanzióval rendeltük a szállást, ezért az árban benne foglaltatott két reggeli és két gyertyafényes vacsora. Az első étkezés vacsora volt. Amikor beléptünk az étterembe, kellemes élőzene fogadott minket. Ahogy haladtunk befelé, a személyzet minden tagja köszöntött minket. Ilyennel is rég találkoztam már. És elértük a büféasztalt. Kellemes illatok terjengtek, de látványnak se volt utolsó. Most részletezném a kínálatot: Hidegtál, Gyümölcsleves, Zöldborsó leves, Rántott cukkíni, Rántott szelet, Zöldbab főzelék, Pulykasült, Hagymás tört burgonya, Sügér filé citrommártásban, Petrezselymes burgonya, Csőben sült zöldségek, Salátabár, Mákos "lütyü", Friss gyümölcs, Sajttál. Azt hiszem, hogy ilyen választék mellett mindenki talált magának kedvére valót. Nekem legjobban talán a sügér ízlett és a csőben sült zöldségek. Amit még ki kell emelnem, hogy a délben megismert igazgatót a vacsoránál újra viszontláttuk, amint szívvel-lélekkel dolgozott az étterem személyzetével együtt. Sajnos azt nem sikerült kiderítenem, hogy ő-e a tulajdonos, de a viselkedése alapján valószínűnek tartom. A következő étkezés a reggeli volt. Bár kicsit későn érkeztünk, de a választék így is elég nagy volt. Legalább tíz féle péksütemény, Rántotta frissen készítve (kívánság szerint), Bundáskenyér, Sült kolbász, Körözött, Sajtok, Felvágottak, Zöldségek és természetesen Kakaó, Tea, Kávé és Gyümölcslé. Úgy teleettük magunkat, hogy estig ételre se tudtunk gondolni. Este 7-kor a második vacsora következett. Részletezve: Sárgadinnye sonkával, Májgaluska leves, Hagymakrém leves, Rántott sajt áfonyamártással, Borjú paprikás, Juhtúrós galuska, Szezámmagos halfilé, Párolt zöldség, Grillezett csirkecomb, Rántott karfiol, Gombás rizs, Salátabár, Rétes, Friss gyümölcs, Sajttál. A kedvencem ezek közül a Borjú paprikás volt juhtúrós galuskával. A hús omlós volt és remekül fűszerezett. Egy kis hozzá illő borral pedig egyenesen kiváló. A reggeli hasonló volt az előzőhöz. Összességében fantasztikus pihenésben és gasztronómiai élményekben volt részünk. Csak így tovább Hotel Kalocsa! Sok sikert kívánok hozzá!

Hidegtál

Grillezett csirkecomb

Rétes, Friss gyümölcs, Sajttál

Szólj hozzá!

Címkék: reggeli hotel étterem szálloda vacsora vendéglő gasztronómia wellness gasztró medence kalocsa szauna pezsgőfürdő büféasztal asztrik

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.