HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.09.05. Mongolian Barbecue

2008.09.07. 13:09 Cézár imádó

http://mongolianbbq.hu/

Nem is tudom, hol kezdjem… Fantasztikus élményben volt részem. Ismerőseimtől hallottam jót és rosszat egyaránt a helyről. Úgy gondoltam, hogy a születésnapom jó alkalom, hogy személyes benyomásokat szerezzek. A weboldalt böngészve próbáltam némi információhoz jutni, de az nem sokat árult el a kínálatról. Az elérhetőséget, az árakat és néhány fotót tartalmaz. 12 és 17 óra között 2.990.-Ft-ért 18 és 24 óra között 4.990-Ft-ért fogyaszthat korlátlanul az ide betérő. Mi délben érkeztünk. Egy kedves pincér azonnal az asztalunkhoz kísért a kerthelységben, majd megkérdezte, hogy jártunk-e már itt és ismerjük-e a „menetrendet”. Ez annyit tesz, hogy az előételeket és a leveseket felszolgálják, míg a főételeket az ember maga válogathatja össze egy nagyon bőséges választékot nyújtó büféasztalról. Előételnek Tatárbeefsteak-et kértem, a levesek közül pedig a Nyírségi gombóclevest választottam. Először a levest szolgálták fel, majd az előételt. Amint az elsőt elfogyasztottam, már jött is a második. A személyzet azonnal ott termett, ahol szükség volt rájuk. Hihetetlen udvariassággal, figyelmességgel, és ami tényleg ritkaság, mosolyogva tették a dolgukat. A főétel összeválogatásához be kellett menni az étterem belső helységébe, ahol különböző köretek és pácolt, de még nyers húsok sorakoztak. Az ember a tányérjára szedi a megsüttetni kívánt húsokat, majd a grill pulthoz megy vele, ahol egy szakács frissen megsüti azokat. Kicsit nehéz itt felsorolni, hogy mi mindent válogattam össze. A teljesség igénye nélkül: Polipnyársat, Hagymás borjúmájat, Tárkonyos bárányt, Zöldséges kecskét,  Csokoládés jércemellet… Fergeteges ízorgiát élhettem át az elfogysztásukkor. Kicsit tartottam az ilyen önkiszolgáló helyeken szokásos ide-oda járkálástól, de itt az ember már az első forduló után jóllakottnak érzi magát. A desszertet szintén felszolgálják. A választásom a Sajttortára esett szeder öntettel. Az anyukám akart hozni egy gyertyát, hogy legyen mit elfújnom, de elfelejtette. Megkérdezte pincérünket, hogy nincs-e véletlenül egy gyertyájuk. A hölgy csak annyit kérdezett, hogy kinek van a születésnapja. Amikor visszatért a rendelésünkkel, az én tortámon ott díszelgett egy kis „tűzijáték”. Egy fotót is készítettek, amit néhány perc múlva bekeretezve át is adtak. Ilyen figyelmességgel még sehol nem találkoztam. Igazán emlékezetessé tették ezt a napot. Szóval, aki jól akarja magát érezni, és jót akar enni, annak szívből ajánlom…

 

Köszöntő falatok

 

 

 

 

 

 

 

Nyírségi gombócleves

 

 

 

 

 

 

Tatárbeefsteak

 

 

 

 

 

 

 

Köretek

 

 

 

 

 

 

 

Húsos tál

 

 

 

 

 

 

 

Sajttorta szeder öntettel

 

 

 

 

 

 

Grill

 

 

 

 

 

 

 

 

A választék képekben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro étterem vacsora vendéglő gasztronómia grill ebéd korlátlan büféasztal mongolian barbecue húsok választék

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr48652176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása