HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.07.03. Bujdosó Székely vendéglő

2008.07.04. 11:03 Cézár imádó

www.bujdososzekelyvendeglo.hu

Néhány hete az interneten barangolva találtam rá erre a helyre. Egy egyszerű kis éttermet kerestem Kispesten. Nagyon megörültem amikor rátaláltam, mert a Juhtúrós sztrapacska szerepelt az étlapon. Eddig Magyarországon nem sikerült igazán jót ennem, de úgy gondoltam, hogy egy próbálkozást  még megér. Csütörtök este 7 körül érkeztünk az étterembe. Mikor beléptünk egy pincérnek látszó fiatalember száguldott felém. Ahelyett, hogy üdvözölt volna, alig tudott kikerülni. Elég szokatlan viselkedés. A kerthelységben találtunk helyet. Néhány perccel később megérkezett az imént említett pincér, hogy felvegye a rendelést. Most se hazudtolta meg magát. Mellém térdelt a padra és közben ráhasalt az asztalra. Ilyen fokú bárdolatlanságot még nem tapasztaltam éttermi látogatásaim folyamán. Egy ásványvizet, két deci folyó (mint később kiderült, ihatatlan kannás) bort és a már előre eltervezett Juhtúrós sztrapacskát kértem. Először csak a víz érkezett, majd röviddel utána a bor. A pohár szélén mindenféle fekete szennyeződéseket fedeztem fel. Letörölgettem, mert hát az ember ne legyen annyira finnyás, majd kóstolás alá vettem a "kiváló" nedűt. Ilyen bűzt még nem éreztem. Olyan szag áradt belőle, mintha egy csikket áztattak volna benne napokig. Emberi fogyasztásra nem volt alkalmas. Amíg a sztrapacskára vártam, újabb élményben lehetett részem. Pincérünk egy új vendég asztalát oly módon takarította le, hogy a kerti grill kisöprésére szolgáló alkalmatossággal porolgatta. És végre megérkezett a várva várt vacsorám. Már amikor megláttam, tudtam, hogy ez se lesz az igazi. Szokás szerint nokedli volt. Némi sajt és tejföl is volt rajta. Tulajdonképpen nem volt rossz, de köszönő viszonyban sem volt az igazi Juhtúrós sztrapacskával. A számlára fél órát kellett várnunk. A pincér arra se vette a fáradtságot, hogy megköszönje a borravalót, vagy esetleg elköszönjön. Az estét a benti helységből kiszűrődő élőzene próbálta kellemessé tenni, de talán ott is adni kéne a minőségre...

Juhtúrós sztrapacska

 

 

 

 

 

 

 

Kerthelység

 

 

 

 

 

 

 

 

Az asztal takarítására használt alkalmatosság...

17 komment

Címkék: bujdosó étterem vacsora vendéglő gasztronómia gasztró székely kispest sztrapacska juhtúrós modortalan

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr71552708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szusza 2008.07.04. 13:28:24

Adtál borrvalót???? Ezek után? :) Hát akkor lehet hogy nem pont a legjobb visszajelzést adtad.

Gergely Ildikó 2008.07.26. 22:57:48

Aki ezt a levelet írta nagyon elvan varázsolva , máskor gondolja meg , hogy mit ír ország , világ előtt és nem hiszem el , amit leírt . Én is voltam abba kis étteremben sőt , dolgoztam is ott , és ez az állítás hazugság , mert igen is rendes a kiszolgálás és nem koszosak a poharak . Talán nem kellene lenézni , mert székelyvendéglő .Mert egyes magyarok úgy fogják fel , hogy románok , pedig valamikor igen ők is hozzánk tartoztak . Nekem az életben soha nem lesz részem , mint amit a székelyvendéglőben éltem át . Nagyon aranyosak az erdélyiek csak a sok hülye magyar már nem tudja hol tart . Pedig az erdélyiek is ugyan olyan emberek mint más magyar ! Azért nem kell lenézni , mert románok ! Sokkal rendesebbek és kedvesebbek mint a hülye magyarországiak ! Máskor meg kellene gondolni , hogy mit írnak ország - világ előtt ! Maga is ugyan olyan ember mint más ! Ilyen levelet nem szeretnék mégegyszer találni . HAZUGSÁG EZ A LEVÉL AKI TEHETI NE OLVASSA EL !!!!!

cézár · http://vacsora.blog.hu/ 2008.07.26. 23:33:20

Kedves Ildikó!

Örülök neki, hogy jobbak voltak a tapasztalatai. Én a sajátomat írtam le... Szerencsére kis országunkban az ember szabadon nyilváníthat véleményt. Én továbbra is élni kívánok ezzel. Viszont olvasni nem kötelező:-)

Gergely Ildikó 2008.07.26. 23:38:31

Nagyon szeretem az erdélyieket igazából ők az igazi magyarok ! Nem a gizda magyarok akik nem tudják , hogy az erdélyiek is magyarok !De ehhez talán egyetem kell egyes embereknek , hogy felfogják ! Minden olyan embernek aki lenézni az erdélyieket saját magukból kellene kiindulni . Pedig én is Magyar vagyok , és a bujdosó székelyben olyan élményemben volt részem ami az életbe soha többé nem lessz . Mikor én voltam a székely vendéglőben kitünő volt a vacsora és az üdítő ! Vacsora után hajnalig mulattunk ! Nagyon - nagy élmény volt ! Mindenkinek ajánlom a bujdosószékely vendéglőt aki csak megteheti nézzen be ! Nem szabad hazug leveleknek hinni ! Gergely Ildikő üzenete Anarcsról !

Gergely Ildikó 2008.07.26. 23:54:17

De igen is elolvasom és mindig fogok hozzá szólni és kitartok az erdélyiek mellett. Én nagyon jól éreztem magam és amikor csak tehettem mindig mentünk a párommal . És remélem még lesz is rá lehetőség . Nagyon fáj , hogy ilyen véleményeket olvasok , hisz több mint 10 éve ismerem talán azóta mióta megnyílt . Sőt még a tulajdonossal is tartjuk a kapcsolatot és a zenésszel is . Én az életben mindig az erdélyiek oldalán tartok ki ! Járt már ki valaha Erdélybe ? Mert én már igen és nagyon kedvesen és barátságosan fogadtak az erdélyiek . Jobban mint egy - egy magyar!Gergely Ildikó üzenete !

Gergely Ildikó 2008.07.27. 00:05:44

Nekem jó a tapasztalaom és az is marad !Ha nem tetszik lehet menni máshová vacsorázni . Hisz még rengeteg étterem és vendéglő van magyarországon !Gergely Ildikó üzenete !

cézárimádó · http://vacsora.blog.hu/ 2008.07.27. 00:05:51

Mi köze a vendéglátás színvonalának az Erdélyi emberekhez?
Örömmel veszem sziprkáit... további jó olvasást:-)

semota · http://livewithit.blog.hu 2008.08.14. 00:53:57

cézár, menj el a Szlovák Étterembe, áll. ott van a Nyugati környékén, ott tényleg autentikus sztrapacskát lehet enni...

nyelv-ész 2008.08.23. 20:38:56

Sztrapacskát csakis a Szlovák étteremben! Ott vannak a Bihari János utcában, a Nyugatitól egy sarokra.

fazék 2008.09.02. 13:45:22

Nevetséges (vagy inkább szánalmas), hogy valaki egy étteremkritikából is képes politikai vitát csinálni.

Fazék üzenete !!!

Bács Melinda 2009.06.20. 14:06:22

tisztelt cézárimádó! ezt a gyalázatot amit írt a bújdosó székely vendéglöről nem hagyhatom szó nélkül.Mi az,hogy a pincér nem látszott pincérnek,büdös volt minden ami ott volt?miért nem állt akkor tovább?de mint írja a kert helységben talált helyet?miért olyan büdös volt az étterem ,hogy mindenki csak bent akart lenni?és nem mondta senki ,hogy ne álljon tovább és menjen a Gellért szállóba mert ott biztosan az ön vágyai szerint szolgálják fel.ne becsmérelje ilyen dolgokkal a honlapot,kérem a székely embert ne becsmérelje,"mert lehet,hogy látta az a szegény furfangos észjárású pincér kivel van dolga" és ha valami igaz is a történetéből megmuttatta Önnek hogy Székely sz...a a m......t stb.ha nem fejti ezt meg megfejtik a székelyek.kérem menjen bárhová de megse közelítse a Bújdosó székely vendéglőt mert nem Önnek találták ki.ez az én véleményem !EGY CSAVAROS ESZŰ SZÉKELLYÉ"

Cézár imádó 2009.06.21. 19:48:30

Azt hiszem, hogy nem lesz nehéz elkerülni ezt a helyet... bár ezt a csavaros eszével már biztos kitalálta:-))))

székelyimádó 2009.08.02. 13:39:00

mivel eljött az idő,hogy saját szememmel gyöződtem meg a "bújdosó székely vendéglőről"így leírnám egy pár sorban,milyen is a vendéglő és környezete,azért ,hogy megint megcáfolhassam a kedves CÉZÁR IMÁDÓT"mikor a férjemmel bementünk a székelykapun csodálatos látvány fogadott nagyon szép már a kaputól kezdve minden.nem beszélve a fogadtatás ,jött a PINCÉR leültetett és amit csak jónak és kedvesnek lehet mondani nagyon szívélyes fogattatásba volt részünk.a "SZÉKELYTÁL" amit rendeltünk az nagyon finom,izletes és sok volt két személy részére.a pincér megkérezte valami más zenét kérnénk-e mert az élő zene az 19órától van.nagyon kellemes örökzöld zenéket tett nekünk.közben végig vezetett az egész vendéglőn minket,mindet megmutatott.nagyon szép.amikor megjött a zenész akkor oda jött a Laci pincér és megkérdezte ha van valami kivánságunk.persze nekem volt és szólt a zenésznek (ez csak helyettesítette a Tibi zenészt)de megoldotta.rossz volt hogy indulnunk kellett de még elfogunk menni és sőt MINDENKINEK AJÁLOM AKI JÓL AKARJA ÉREZNI MAGÁT ÉS FINOM SZÉKELYTÁLAT SZERETNÉ MEGKOSTÓLNI.És a BORSZÉKI ásványvízet.Annyit tudnék még hozzáfűzni,hogy a Metrotól érkezőknek valami képpen közelebb jó volna ki tenni egy táblát az étterem .reklámozására mert szerintem többen észre fogják venni ,hogy létezik egy SZÉKELYPÁR ÉS ALLATTA egy csodálatos vendéglő" A BÚJDOSÓ SZÉKELY VENDÉGLŐ."mégegyszer köszönet a Laci pincérnek a jó fogadtatásért és persze a szakácsnőnek a finom -izletes ételért.tisztelettel NEM TUDOM DE VALAMI KÉPP A CÉZÁRIMÁDÓ LEVELÉT KÉNE TÖRÖLNI MERT NEM ÚGY IGAZ AHOGY ír ,ha nem hát maradhat mert értelmes ember ha elolvassa az nem hiszi el a sok rágalmat,vagyis aki olvassa az ne higgyen neki gyöződjön meg róla mert én is meggyöződtem

székelyimádó 2009.08.02. 13:46:21

JA AMIT ELFELEJTETTEM ,AGUSZTUS 15-ÉN 20-TÓL LESSZ A MÁRIA BÁL AHOVÁ MINDENKIT SZERETETTEL MEGHÍVNAK A BUJDOSÓ SZÉKELY VENDÉGLŐBE.ZENÉS SZÓRAKOZTATÓ MŰSOR ERDÉLYI ÉS MAGYAR ELÖADÓKKAL ÉS REGGELIG TÁNC,BÁL.AKI TEHETI MOST LÁTOGASSA MEG MILYEN CSODÁS A SZÉKELY BÁL.BELÉPÉS DÍJTALAN.JÓ MULATÁST MINDENKINEK.

szpal 2009.08.03. 12:23:51

@cézár: tény, hogy a hely nem üti meg azt a mércét, amit az ember egy szokásos pesti étteremtől elvár, de szerintem Te még rátettél egy lapáttal, h. ütősebb legyen a cikk. És a véleménynyilvánítás és a tényállítás között azért van különbség, az alaptalan hazudozást a törvény is bünteti, ilyen, olyan, amolyan címeken. ******
Ami nekem nem tetszett: hogy egy ideig OLÁH(!) zene szólt, de nem is népzene, hanem valami nagyon gagyi etnopop. A belső dizájn sem tetszett, a sok pingált hun helyett régi székely parasztok fekete-fehér fotóival bőven elégedett lennék, a már meglevő korondi tányérokkal együtt a falon. Az étlapról hiányoltam a falakon amúgy reklámozott Ciuc sört, és ha erdélyi étterem, talán valami erdélyi vagy regáti bor sem ártana a kínálatban. A túróspuliszka hatalmas adag volt, és a csorbából is egy nagy tányérral púpozva adtak, jellemző, h. a cikkíró ki sem írta, milyen bort kért, én olaszrizlinget rendeltem, szokásos bor ízű bor volt, magas, henger alakú pohárban felszolgálva. Ismerősöm tárkonyos fuszujkalevesét kóstolva kicsit túl erősnek tűnt a tárkonyíz, de hát ez ízlés kérdése, a román zenén kívül hatalmas mínusz még, hogy nem pityókaleves, stb., hanem magyarországi módra vannak az étlapon az ételek. Jó viszont, h. úgy tűnik, a helyet szeretik a Bp-en élő erdélyiek, az elkapott beszédfoszlányok alapján szinte nem is voltak mások. pontszám: 5/10

székelyimádó 2009.08.21. 15:05:44

már megint hozzá szólok,nem lehet szó nélkül hagyni.Kedves Szpal,annyit füznék az ön bejegyzéséhez,hogy az étlapon ha kiírja ,hogy "pityóka leves" és valaki magyarországi téved esetleg be lehet,hogy nem tudja mi az.a zene pedig nem oláh,hanem amit szeretne ön biztos elhúzza a zenész mert oda lehet menni hozzá és képzelje el semmiért elhúzza azt a nótát amit kiván.még egy hét és megint megyünk a családommal a bújdosóba és akkor megint írok.

székelyimádó 2009.09.05. 20:42:06

MÁR MEGINT ÚJSÁGOM VAN AZ ÉTTEREMRŐL.EZ ALKALOMMAL NEMCSAK AZ ÉTTEREM SZÉPSÉGÉRŐL,A KISZOLGÁLÁSRÓL VAGY ÉPPEN A MENÜRŐL DICSEKSZEM ,EZ ALKALOMMAL MIKOR 2009,07.30.ÁN VENDÉG VOLTAM A CSALÁDOMMAL AZ ÉTTEREMBEN ,NAGYON MEGTETSZETT EGY MÁSIK DOLOG AMIRŐL EDDIG NEM VOLT ALKALMAM BESZÁMOLNI.CSAK DICSÉRET ÉS ELISMERÉS A CSÍKSZEREDÁBAN SZÜLETETT CSÁKI ZOLTÁNNAK A ZENÉSZ ÚRNAK.JÓ HANGÚ,VENDÉGSZERETŐ,ÚRI EMBER ODA VALÓ AHOL MOST VAN A SZÉKELY BÚJDOSÓ VENDÉGLŐBE.MÉG ANNYIT SZERETNÉK ,HOGY AZ ÁLTALA KOMPONÁLT ERDÉLYI NÓTÁT MINÉL HAMARABB DOBJA A PIACRA VAGY A NETRE BIZTOS SIKERE LESSZ.
süti beállítások módosítása