HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.04.26. Pampas Argentin Steakhouse

2008.04.26. 23:35 Cézár imádó

www.steak.hu

Már sokadszor tértem be ide. (Korábbi bejegyzés 2008.02.25)Érkezéskor kiderült, hogy a dohányzó rész közelében kapunk csak asztalt. Ez kicsit csökkentette a hely iránti rajongásomat. Az asztal is eléggé billegett, de ezen a pincér segített. Az étel kiválasztásnál ért a következő csalódás. Magyar marhából készült Filet Mignon-t szerettem volna enni, de nem volt. Azt mondták, hogy délelőtt próbálták beszerezni a szemközt lévő csarnokból, de nagyon csúnya volt, ezért nem vettek. Helyette a már általam többször fogyasztott Tenderloin Steak-et (Bélszínszelet mely az Angus marha legnemesebb része) ajánlották. Kénytelen voltam beérni ezzel. Hozzá kell tennem, hogy ez kifogástalan volt. Mediumra sütve kértem. Mellé a szokásos Cézár salátát ettem. Desszertként a Pampas túró tortával próbálkoztam. Valahogy a sajt és a túró között volt félúton. Nem ez lesz a kedvencem. A személyzet most is nagyon kedves és figyelmes volt.

Tenderloin Steak (Bélszínszelet mely az Angus marha legnemesebb része)

 

Cézár saláta

 

 

 

 

 

 

Pampas túró torta

1. Az étterem portálja és környezeteXXXXX
2. A vendég fogadásaXXXXX
3. A belső tér és a hangulatXXXXX
4. Berendezés, dekoráció, terítékXXXXX
5. ÉtlapXXXXX
6. VálasztékXXXXX
7. KiszolgálásXXXXX
8. ÁrakXXXXX

Szólj hozzá!

Címkék: saláta étterem torta vacsora gasztronómia túró gasztró argentin steak pampas steakhouse cézár

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr87443781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása