HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.04.08. Sandwich guru

2008.04.08. 22:13 Cézár imádó

www.sandwichguru.hu

Már megint Mammut, csak most a II. Egy gyors vacsora egy "gyors" étteremben. Semmi extra... Színes falak, nem túl figyelmes személyzet. Mikor beléptünk néhány percig ránk se hederítettek. Kicsit később egy tányérkába salsa szószt kaptunk tortilla chips-el. Az asztalokon szórólap szerű étlapokról választhat az ember. Kínálnak szendvicseket, salátákat, tortillakat, különböző tálakat, desszerteket és óriás palacsintákat is. Az én választásom a változatosság kedvéért a Cézár (grill) saláta volt. Látványra elég kis adagnak tűnt, de az elfogyasztása után már nem így gondoltam. Túl sok volt rajta a hús és a pirított szalonna és rendkívül ízetlen az öntet. Semmi köze nem volt az igazi cézárhoz.

 

Ceasar grill

5 komment

Címkék: saláta gasztro étterem vacsora gasztronómia palacsinta tortilla grill szendvics guru mammut sandwich sandwichguru salasa cézár

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr91417603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozmi 2008.04.09. 11:28:37

Én is ettem már ilyet. Nagy melléfogás. Még másnap is érezni a fokhagyma szagot. Próbálkozz inkább a palacsintával.

jópofi 2008.10.16. 16:01:05

Szerintem egy jót enni isteni.. Rengeteg szendvics, jobbnál jobb dolgok egyszerűen :)
A kiszolgáláshoz annyit: nekem még sosem volt problémám a lányokkal és sztem örülj, hogy gyorsétterem és kiszolgálnak!!

Ami a legjobb: Bodzás limonádé!! Én ilyen jót még nem ittam:)

jópofi 2008.10.16. 16:02:01

Hjameg a benne lévő szőlőszemek:) áááá:)

Gourmet 2008.10.27. 14:05:31

"nekem még sosem volt problémám a lányokkal és sztem örülj, hogy gyorsétterem és kiszolgálnak!!"

Igen ez a legnagyobb probelma Magyarorszagon. Hogy ugy tesznek a vendeglatosok, mintha ok tennenek a vendegnek szivesseget.

Andi 2008.11.10. 23:33:44

kérlek ez kölcsönös..mármint hogy ki kinek tesz szívességet!a vendég azzal hogy fizet a vendéglátós azzal hogy kiszolgálja..na most ha a vendéglátós bunkó attól függetlenül kell fizessen a vendég..az meg hogy nincs probléma a lányokkal mert teszem fel nem fapofával szolgálnak ki hanem mosolygósan és jókedvvel az csak plussz pozitív dolog és lehet hogy a vendégnek legközelebb is lesz kedve arra a helyre menni nem pedig oda ahol úgy szolgálnak ki hogy azt érzed azt kívánják bár mennél már máshova kajálni...
és ha belegondolunk a vendéglátós tesz szívességet azzal hogy kiszolgálja kajával itallal vagy akármivel..akinek meg nem tetszik és problémája van a vendéglátósokkal az akkor menjen haza és csináljon otthon kaját...
süti beállítások módosítása