HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.03.23. Italian Fusion Restaurant

2008.03.24. 00:14 Cézár imádó

www.symbolbudapest.hu/italian/

Vasárnap este 9 körül látogattunk el ide. Belépve egy modern, csillogó helységben találtuk magunkat. Szép volt, elegáns volt, de nagyon rideg. Néhány ismert embertől és a személyzettől eltekintve nem sokan tartózkodtak az étteremben. Ami a legjobban tetszett, az a villa formájú ajtónyitó volt. A falakon mindenhol plazmatévék. A háttérben kellemes zene szólt. Egy nemdohányzó helyre ültünk le. Nem voltam igazán éhes, ezért Cézár salátát kértem hús nélkül. Nagyon finom volt. Sokkal jobban nézett ki, mint a partnerem húsos változata. Abban aránytalanul sok volt a hús. Még érdemes megemlíteni, hogy a WC-ben is van TV nehogy valaki lemaradjon valamiről... (Sajnos a fotó telefonnal készült. A saláta a valóságban sokkal színesebb volt és jobban nézett ki.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

Címkék: étterem modern vacsora plazma fusion italian cézár saláta rideg

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr100394048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horacsek Erika 2008.04.09. 17:11:02

Sziasztok!

A barátnőmmel jártam tegnap a Symbol Italian Fusion étteremben. A hely már az első percben lenyűgözött,s ezt tettézte a fantasztikus fogadtatás. Én nem éreztem hidegnek, bár ebben talán közrejátszott a bármixer( egy szimpatikus kopasz úriember volt, akit mint később kiderül Ferinek hívnak) által készített fantasztikus koktélok. A barátnőm a tapas tál után gnocchit evett, míg én kiprobáltam a Garden pizzát.Fenomenális volt! Azt gondoltám már nem jöhet jobb amikor kihozták a sajttortát, ami egyszerűen mennyei. Amint azt a pincértől megtudtuk a hétvégén egy borvacsorát kínálnak a "Ház" alatt huzodó 220 éves pinceétteremben. Ezt lehet, hogy kihagyjuk, de a Music Cluba tartandó esti bulira mindenképpen megyünk.
süti beállítások módosítása