HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.03.14. Divino cafe

2008.03.14. 23:48 Cézár imádó

www.divino.hu

Nagyon rossz kritikát olvastam a helyről egy internetes oldalon. Egy vendég panaszolta, hogy a Cézár salátáján romlott volt a hús és pocsék volt a kiszolgálás is. Ezt olvasva az étterem tulajdonosa elnézést kért, bár nem értett egyet tökéletesen a kritikával, de meghívta a panaszost egy vacsorára, hogy kiköszörüljék a csorbát. Ez a kis párbeszéd keltette fel a figyelmemet. Néhány hét eltelt azóta. Ma este 7-kor tértünk be ide egy vacsorára. Rajtunk kívül nem voltak vendégek. Egy kedves felszolgáló az asztalunkhoz kísért. Lesegítette a kabátunkat. Miután elhelyezkedtünk meg se várta, hogy megnézzük az itallapot már ajánlotta is a "ház borát". Egy spanyol bor volt. Kértem belőle egy pohárral. Nem csalódtam. Igazán jó testes vörösbor volt. Sokat nem válogattam. Először egy Sáfrányos hallevest kértem. Finom krémes állagú volt, de meglehetősen kis adag. Némi rákhús és kagyló úszkált benne. Meg tudtam volna belőle enni még egy adagot. Második fogásnak a kritikában már említett Cézár salátát rendeltem. Kifejezetten jót tett neki az a néhány szem kapribogyó, amivel tálalták. Desszertnek Narancsos sajttortát választottam. Egy hideg, krémes állagú süteményre számítottam. Ezzel szemben egy langyos, kicsit túró szerű valamit kaptam. Lenne rajta mit javítani (de lehet, hogy ilyennek kell lennie, csak én vártam mást). Tíz óra után egyre jobban felhangosították a zenét, gondolom ezzel kívánták jelezni, hogy távozhatnánk. Sajnos beszélgetni már nem tudtunk, ezért fizettünk. Kicsit furcsa módja ez a vendég eltávolításának.

 

 Sáfrányos halleves

 

 

 

 

 

 

 

 

Cézár saláta, kapribogyóval, parmezánnal

 

 

 

 

 

 

 

Narancsos sajttorta

Szólj hozzá!

Címkék: étterem vacsora halleves divino cézár saláta spanyol bor sajttorta

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr13381568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása