HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.03.04. Tante Susanne étterem

2008.03.05. 10:03 Cézár imádó

Aki ajánlotta a helyet nagyon nagy átéléssel beszélt róla. Sajnos számomra nem volt ilyen nagy élmény. Érkezésünkkor az étterem teljesen üres volt (19 óra körül) és a továbbiakban is így maradt. Pozitív dolog, hogy a nemdohányzó hely jól elkülönül a dohányzótól. Kicsit lassan sikerült választanom az ételek közül, de a személyzet nagyon türelmes volt. Tárkonyos vadragu levest rendeltem. Itt még nem éreztem semmiféle csalódást, mert egy kellemes harmonikus ízű levest kaptam, amiben bőségesen volt hús és zöldség is. Főételnek Bélszínt kértem stroganoff módra krokettel és rizzsel. Ezzel kezdődött a baj. A hús olyan kemény volt, hogy nem tudtam megrágni (a fogaim rendben vannak). Amikor szóltam a pincérnek, szó nélkül elvitte és megkérdezte, hogy mit hozhat helyette. Második választásom Lazac színes borsmártással és petrezselymes burgonyával. Hamar elkészült és kifogástalan volt. Amikor a számlát kértük, kíváncsi voltam, hogy felszámítják-e a visszaküldött ételt. Nem tették. Azt hiszem, hogy ez a tisztességes eljárás. Összességében nem hagyott bennem mély nyomokat az étterem.

Tante Susanne
2093 Budajenő, Kossuth L. u. 59.
06-26-371-236
Tárkonyos vadragu leves
Bélszín stroganoff módra krokettel és rizzsel
Lazac színes bors mártással és petrezselymes burgonyával

Szólj hozzá!

Címkék: leves étterem lazac vacsora bélszín tárkonyos budajenő tante susanne

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr90366311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása