HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.02.13. Zorbas Taverna

2008.02.13. 22:25 Cézár imádó

http://www.zorbastaverna.hu/

 

Görög étterem... Az interneten foglaltam asztalt. Ebben az étteremben aki online foglal, annak 15% kedvezményt adnak és hetente kisorsolnak egy kétszemélyes vacsorát. Este 7-re mentünk. Ezen a környéken elég nehéz parkolni. Érdemes erre is rászánni legalább 20 percet. Érkezésünkkor már tele volt a hely. Jól elkülönül egymástól a dohányzó és a nem dohányzó hely. Pincérünk kissé szétszórt volt. A rendelésünket harmadszorra sikerült felvennie. Az étlapon felvonultatják a görög és mediterrán specialitások teljes skáláját. Görög borokat is kóstolhatnak az ide betérők.
A serpenyős ételek közül választottam Kotopulo saganakit. Ez egy hagymás, tejszínes lecsó, grillezett csirkemell csíkokkal. Kellemes harmónikus íze volt. A tetejére sajtot olvasztottak. Hozzá sajtos pitát kértem. Sajnos a desszertnek már nem maradt szabad hely, pedig nagyon szerettem volna megkóstolni a Csokis álom elnevezésű édességet. Talán majd legközelebb...
Minden pénteken és szombaton élőzenés műsorokkal, hastáncosokkal és tűzdobálókkal színesítik az estét. 
Kotopulo saganaki
Sajtos pita

1 komment

Címkék: bor étterem görög kedvezmény taverna vacsora desszert lecsó hastánc zorbas csokis álom tűzdobáló élőzene

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr75338354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zlatyi 2008.03.06. 18:50:44

Hát gyerekek,nekem és (barát)barátnőmnek,érdekes tapasztalataink voltak!Szárazon és még annál is "kekszesebben" a tények!Asztalt foglaltam a neten,két nappal a
"beköltözés" előtt... Mikor beléptünk az étterembe,halvány hitvesi ágya nem volt a pincérnek arról,hogy mi itt két nappal ezelőtt,asztalt foglaltunk.. Abban a pillanatban
megcsendült a vészharang,miszerint itt nem feltétlenül a vendég az első...be is igazolódott,de erről majd később... Na szóval... Harminc perces huzavona az asztal körül,
mivel én dohányzós részt jelöltem be a neten,erre egy hatalmas "NO SMOKING" felirat virított az arcunkba,mikor rácsodálkoztunk a valóságra.. Persze szóvá tettük a dolgot,
erre nagyon kedvesen (és tényleg így van),tíz perc szar széken üldögélés után,felajánlottak Nekünk egy dohányzó részt,ami közvetlenül egy pinceajtó mellett volt található(huzat,stb)... Szuper... Ez még megbocsájtható "bűn" lett volna,de most következik a fekete-leves,amit nem mi rendeltünk... A kaja úszott az olajban... Nem vicc. Az tuti,hogy egy
szardínia is "elúszkált" volna ennyi olajban hónapokig. Nem részletezem.. Az egész köretet ott hagytam,mivel a grill zöldség helyett,olajban úszó(uzo,csak,hogy Ők is értsék)valamit kaptam.Cukkini,aminek nem vágták le a végét,paprika,amit marináltak(bár ne tették volna) és néhány szelet paradicsom,ami úgy nézet ki,mintha a Pe(u)nny market polcáról emeltem volna le. Na szóval... Megettem a húst(nem vagyok cannibal,csak ínyenc),de a körettel már nem bírkóztam meg.. A barát-nőm is rosszul lett,persze az Ő tálja nagyobb volt,de könyörgöm! Az étel után én még rendeltem (volna)egy pohár bort... Nem szeretnék csúnya szavakat használni,ezért csak annyit írok,hogy fél óra(!!!!) után sem kaptam meg. Úgy döntöttünk,hogy most fizetünk és vissza sem nézünk... Ez a taktika bevált,hiszen a számla egy percen belül ott volt. A tizes skálán ez az étterem -10... Egyenértékű a Horgásztanya nevezetű szánalommal,ami megjegyzem:régen elképesztően jó hely volt!Szánalmasnak tartom,hogy a hírnévből éttermek megélnek... Jó étvágyat kívánok,de nem itt!!!
Ja igen... Lehet,hogy ez valami Görög szokás,de engem zavart,hogy az étlaptól kezdve mindent én kaptam meg előbb... Azért én még adok az etikett-re.
A nőket kényeztessék,ne engem... Nálam a Görög éttermek leszerepeltek...
süti beállítások módosítása