HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.02.23. Shiki Japán étterem

2008.02.24. 12:56 Cézár imádó

www.shiki.hu

Néhány évvel ezelőtt egyszer már jártam japán étteremben. Ott nem okozott különösebb gondot a választás, mert az asztalok mellett futószalagon haladtak az ételek és az ember azt vett le róla, amit akart. Ha nem ízlett nem ettem meg és vettem egy másikat. Ebben az esetben kissé más volt a helyzet. Étlapról kellett rendelnem. Sajnos egyáltalán nem vagyok jártas a japán konyhában. Szinte egy étel nevéből sem tudtam, hogy mit takar. Vacsorapartnerem segítségét kértem a rendelésnél. Először Szója levest ettem, majd azt követte egy Tempura (sült rák, hal, zöldségek párizsiasan). Számomra ezek elég ízetlenek voltak annak ellenére, hogy adtak hozzá egy szószt, amibe bele kellett mártogatni. Következő fogásként egy Vegyes sushi tálat kértünk. Ezek nagyon ízletesek voltak. A tálon volt még wasabi (japán mustár) és gari (pácolt gyömbér) is. Mindkettő meglehetősen erős, de nagyon kellemes együtt fogyasztani a sushikkal. Végül Sashimit ettünk (nyers lazac, tintahal, polip és lepényhal szeletek). Kicsit szokatlanok voltak a nyers herkentyűk, de mindent ki kell próbálni. Amikor desszertet szerettünk volna enni, akkor kiderült, hogy a japán vendégek nem igénylik, ezért nem is készítenek, bár az étlapon szerepel. Maga a hely elég egyszerű. A pincérek kissé bizonytalanok.

 

 Szója leves

 

 

 

 

 Tempura

 

 

 

 

 

 Sushi vegyesen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sahimi

Szólj hozzá!

Címkék: leves japán étterem hal vacsora sushi szója wasabi tempura nyers sashimi shiki

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr1352368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása