HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.11.07. SMS Cafe

2008.11.08. 11:47 Cézár imádó

http://www.smscafe.hu/

Péntek este jártam itt. Bár nem vacsoráztam, de nem állhatom meg, hogy néhány szó erejéig ne számoljak be róla. Kétszintes a hely. Már belépésemkor meglehetősen logikátlannak tartottam, hogy a lenti a dohányzó rész. Tudva lévő, hogy a füst felfelé száll, ezért a fenti részen is vágni lehet, ugyanis egy légtérben van. Azért az illúzió kedvéért a fenti szinten ültünk le egy asztalhoz. Hosszasan várakoztunk, hogy kiszolgáljanak. Amikor egy pincér megjelent, hogy egy másik asztaltól levigyen néhány tányért, nekem kellett felállnom és odamennem hozzá, hogy megkérdezzem, hogy végre kiszolgálna-e. A válaszon eléggé meglepődtem. Azt mondta, hogy fáradjak le az alsó szintre a bárpulthoz, és ott majd kiszolgálnak, azután akár fel is hozhatom magamnak. Az indoklás az volt, hogy annyi a vendég, hogy nem tudják megjegyezni a rendeléseket. (a felső szinten szinte az összes asztal üres volt) Nem tudom, hogy a hely tulajdonosai tudnak-e a személyzet viselt dolgairól, de szerintem az ilyen üzletpolitika hosszú távon megbosszulja majd magát...

1 komment

Címkék: sms bdsm cafe önkiszolgáló

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr86756986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit 2008.11.09. 09:58:34

Persze ízlések és pofonok, na de a honlap, illetve a személyzet megtekintése után mindenre vágyok, csak arra nem, hogy ide menjek.
süti beállítások módosítása