HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.11.06. Full House

2008.11.06. 22:29 Cézár imádó

Egy hirtelen felindulásból elkövetett vacsora helyszínéül választottuk ezt a helyet. A testvérem gyakran jár ide és nagyon elégedett a konyhával. Gondoltam egy próbát megér. Maga az étterem két helységből áll. Az egyikben rendezvényre készültek, ezért csak a dohányzó részt "választhattuk". Szerencsénkre ott se dohányzott senki. Az étlapon sok kedvemre való étel közül választhattam volna, de én valami egyszerűre vágytam, ezért a pizzák között nézelődtem. Végül a Messina-t (paradicsom, sajt, chilis bab, kukorica, darált hús) kértem. Kemencében sütik a pult mögött. Bevallom, hogy kicsit csalódott voltam amikor kihozta a pincér. Más látványra számítottam. Úgy nézett ki, mint egy sima sajtos pizza. Amikor megkóstoltam, a véleményem azonnal megváltozott. Rég ettem ilyen finomat. 32 cm-es volt. Szívem szerint befaltam volna az utolsó falatig, de a felénél elakadtam. A maradékot kérés nélkül becsomagolták. Jó lesz holnap ebédre:-) Amivel még külön kivívták a szimpátiámat, az az volt, hogy a borlapon szereplő összes borból rendelhető decire is...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.nextpage.hu/fullhouse/

2 komment

Címkék: gasztro étterem house vacsora vendéglő gasztronómia pizza full pizzéria

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr70754884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.17. 23:56:09

szia,
a Full House étterem törzsvendége vagyok: hetente, de néha még ennél is gyakrabban betérek. Az étlapot még nem kóstoltam végig, hiszen amiket eddig ettem, annyira jók, hogy sokszori fogyasztásra is megunhatatlanok. Ajánlom mindenki figyelmébe a cipós leveseket, a mustáros karajt hagymakarikákkal, és ezek mellé, természetesen egy csapolt Hoegardent (ami ritkaság számba megy Budapesten).
amúgy nagyon tetszik az oldalad, nézz be te i s hozzám, bár neked nem hiszem hogy tetszeni fog.
mindenesetre én még ide be fogok tévedni, elvégre étterembe mindig jó járni. :-)

sflgsdfklhglsdkfhgklésdh 2008.11.23. 21:49:58

hát multkor rendeltem tőlük egy "Full-os karajt",nagyon finom volt,elvoltam ájulva,rendeltem mégegyszer,kisebb votl,rágosabb,és egyaltalan nem volt fullos...

szoval egyelőre megvagyok sértődve
süti beállítások módosítása