HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008. Október - Újabb soproni kiruccanás

2008.10.28. 14:04 Cézár imádó

A már látogatott helyekről csak egy rövid összefoglalót írnék, akit részletesebben érdekel, az megtekintheti az előző bejegyzéseket. 

Solar Club Hotel étterme
A három féle napi menü közül lehetett választani. Paradicsom levest és Hurkát, kolbászt, krumplit kértem párolt káposztával.
Paradicsom levest már volt szerencsém itt előzőleg is fogyasztani, de ez most sokkal jobban sikerült. A hurka is ízletes volt, bár amikor szétvágtam, kérdésessé vált, hogy vajon miből is készülhetett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Corso étterem
Előzőleg amikor itt jártam, nagyon elégedett voltam mindennel, kivéve azt, hogy az "Ízutazás féláron" nem állja meg a helyét, mert a fél az nem feltétlenül fél. Össze lehet hasonlítani a két étlapot. Az előző bejegyzésemre az étterem tulajdonosa egy meglehetősen modortalan levél formájában reagált, amiben felszólított arra, hogy távolítsam el az étterméről írt pozitív kritikát az oldalamról, mert ő nem egyezett bele, hogy felkerüljön. Nos ennek nem tettem eleget akkor sem, és ezután se fogok. Sőt, inkább meglátogattam ismételten. Most egy vasárnap déli időpontot választottam. Az étteremben csak egy szabad asztal volt, amikor betértünk. Gyorsan el is foglaltuk. A mostani választásom:  Pikáns vadraguleves Erdészné módra, Pisztráng egészben sütve, körete brokkoli rántva, zöldborsó, karfiol morzsában és tejföllel, valamint párolt rizs és Somlói galuska. A kiszolgálás és az étel minősége most is hibátlan volt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aranyfácán vendéglő
Ki nem hagynám egy soproni kiruccanásom alkalmával sem. Ezúttal Csontozott vörösboros körömpörköltet kértem sós burgonyával és káposzta salátával. Ez az az étel, aminek otthon soha nem állnék neki és egy évben egynél többször nem is fogyasztanám. Most jött el az a bizonyos évi "egy". Mondanom se kell, hogy nem kellett csalódnom. Olyan volt, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Természetesen a gigantikus méretű Somlói most se maradhatott el.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nagymama palacsintázója
Az eddigi látogatásaimtól eltérően, most nem palacsintát vagy egyéb édességet választottam, hanem egy nagyon egyszerű ételt, amit mégis sok helyen elrontanak. Rántott sajt, sültkrumplival és tartárral. Szerencsére itt nem így történt. Frissen készült és nem mikróban melegítve és a legtöbb helyen érezhető égett olaj íz se érződött. Látszik, hogy figyelnek a minőségre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr92736523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása