HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.08.10. Minorita Borozó Étterem - Eger

2008.08.12. 09:25 Cézár imádó

Cím: 3300 Eger, Dobó tér 7-9.
Tel.: 36/ 313-971

Kellemes meleg estén Egerben sétálva városnézés közben kerestünk egy éttermet, ahol később megvacsorázhatunk. A vártól indulva bejártuk Eger belvárosát. A kérdés már a Dobó térnél nagyjából eldőlt. Ott a kirakott étlapok alapján több kedvünkre való helyet is találtunk, de azért tovább is nézelődtünk. Az egész város tele van teraszos helyekkel. A sétáló utcában a legtöbb üresen tátongott, csak a pincér állt várakozóan a bejáratnál. Mikor kellemesen elfáradtunk, elindultunk vissza a térre, hogy az ottani vendéglátóhelyek valamelyikében elköltsük estebédünket. Amikor visszaértünk, a tér közepén már kellemese élőzene szórakoztatta a vacsorázókat. Nem igazán tudtam rájönni, hogy melyik helyhez tartozhatnak, mert pontosan középen helyezkedtek el. Már csak néhány szabad asztalt lehetett látni. Újra belenéztünk az étlapokba és a végleges választás a Minoritára esett. Miután leültünk egy pincér azonnal az asztalunknál termett, hozta az étlapot és felvette az ital rendelésünket. Birkát szerettem volna enni, amiből négy féle is szerepelt az ajánlatban. Amikor meg akartam rendelni, közölték, hogy az az egy nincs. Azután a vadakat nézegettem, de szinte mindegyikben volt gomba, amit nem szeretek. Amikor ezt pincérünknek megemlítettem, nagyon készségesen felajánlotta, hogy elkészítik nekem frissen gomba nélkül a kiválasztott ételt, de arra egy kicsit többet kell várnom, mint az eredeti kreációra. Én örömmel várakoztam egy kicsit hosszabban, de így olyan ételt fogyaszthattam, amiből nem kellett kiválogatnom a "nemszeretem" zöldséget. Valóban már az utánunk érkezők is megkapták az ételeket, mire az enyim is befutott. Vadorzók eledelét kaptam, ami szarvasból, vaddisznóból, füstölt kolbászból, szalonnából és tócsniból állt. Isteni illat lengte körül és látványnak se volt utolsó. A húsok tökéletesen át voltak sütve, de mégsem voltak kiszárítva. Fogyasztás közben kenyeret kellett kérnem hozzá, mert a kolbászkák miatt kicsit több volt a zsír a tányér aljában, mint a kívánatos. Igazán bőséges adag volt. A vacsora elfogyasztása után még hallgattuk egy ideig a zenét, de sajnos az idő úgy lehűlt, hogy már nem volt annyira kellemes egy helyben ülni, ezért fájó szívvel tovább sétáltunk. Szép este volt. 

 

Vadorzók eledele (szarvas, vaddisznó, füstölt kolbász, szalonna, tócsni)

Szólj hozzá!

Címkék: zene eger étel étterem vacsora vendéglő gasztronómia gasztró élő tér terasz vad borozó dobó minorita

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr56611876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása