HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.08.06. Menza

2008.08.06. 19:21 Cézár imádó

www.menza.co.hu

Egy ismerősömmel megbeszéltem, hogy délben találkozunk a Liszt Ferenc téren és majd eldöntjük, hogy hol ebédeljünk. A melegre való tekintettel úgy terveztem, hogy cézár salátát fogok enni. Én a Buena Vista étteremre szavaztam, de amikor elsétáltunk előtte kongott az ürességtől, ami mindig óvatosságra int. Ellenben a Menza teraszán csak egy üres asztal árválkodott, ránk várva. Szóval ezt választottuk. Emlékeztem, hogy itt nem szerepel az étlapon az elképzelt salátám, de reméltem, hogy találok helyett mást, ami szintén kedvemre való lesz. Végül a Kecskesajtos saláta mellett döntöttem. Amikor a pincér felvette a rendelést, megkérdezte, hogy nem zavar-e, hogy a salátát grillázs darabokkal tálalják. Elég fura kombináció, de ennek ellenére is kitartottam a választásom mellet. Amikor kihozták kissé csalódott voltam, mert nagyon kis adagnak tűnt. Azonban az elfogyasztása kárpótolt ezért. A Menzától megszokott ízharmónia most is meggyőző volt. Ebédpartnerem Lángosba töltött csirkemellet kért salátával. Régebben nekem is módom volt ezt megkóstolni és mondhatom, hogy emlékeim szerint ez is tökéletes volt. Itt nincsenek meglepetések. A kiszolgálás mindig figyelmes és az ételek kitűnőek.

Lángosba töltött csirkemell salátával

Szólj hozzá!

Címkék: saláta ferenc étterem lángos vendéglő gasztronómia gasztró tér ebéd liszt menza kifogástalan

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr77603948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása