HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

Soproni kiruccanás

2008.06.04. 21:58 Cézár imádó

Nem hagytam fel az éttermek látogatásával, csak egy rövid kitérőt tettem Sopronba. Nem fogom túlságosan részletezni az ottani élményeimet (talán azért, mert nem mennek igazán élmény számba), de képekben és néhány mondatban beszámolok az ottani tapasztalataimról.

Solar Club Hotel Étterme
A választék nem túl nagy, de elég olcsó. Minden nap három féle menüt is kínálnak. Az ott üdülőket (többnyire nyudíjasokat) ez bőven kielégíti.
Én is egy menüt választottam. Paradicsomlevest rizsbetéttel. Inkább hasonlított egy főzelékhez, ami tele van rizzsel, de az íze jó volt. Főételként Tejfölös burgonyafőzeléket kaptam vagdalt pogácsával. Nos ez pedig inkább levesre hasonlított és a vagdaltat külön tányéron szolgálták fel. Éljen a menza...
Aranyfácán Vendéglő
Már jó néhány éve látogatom ezt a helyet minden soproni kiruccanásomkor. Ez most se volt másként. Egy meleg nyári napon jól tud esni egy kellemes kerthelységben elköltött ebéd. Az én választásaim nagyon jónak bizonyultak, de az ebédpartnereim csalódottan távoztak. Először Vadragu levest kértem. Tele volt minden jóval. Bőven volt benne hús és zöldség is. Főételnek Pácolt hátszínt kértem borsmártással, szalonnás babbal és steakburgonyával. Akkora adagot kaptam, hogy a felét el is csomagoltattam vacsorára. Ami még talán érdekes, hogy az étlapon minden étek kalóriaértéke fel van tüntetve.
Colombus Étterem
Először csak egy esti borozásra gondoltunk, amikor beültünk a Lövér Hotel szomszédságában található étterem kerthelységébe. Nem túl elegáns, de a körülötte lévő erdő hangulatossá teszi. Sajnos a borokat nem a megfelelő hőmérsékleten szolgálják fel. Ez sokat ront a hely megítélésén. Végül mégis egy könnyű vacsora mellett döntöttünk. Csigát rendeltünk. Ez nagyon ízletesen volt elkészítve. A csigák már ki voltak szedve a házukból és egy csigatál mélyedéseibe voltak elhelyezve, majd sajttal megsütve. 10 körül be is zárnak, ezért hamar távoznunk kellett.
Sopron Pláza Kínai (gyors)Étterem
Aránytalanul drága a budapesti hasonló helyekhez képest. A Csípős-savanyú leves is a duplájába kerül, de az íze se az igazi. Azután Csípős szecsuani csirkét kértem. Frissen készítették, de a csípősséggel nem sikerült találkoznom. A rizs egyenesen ízetlen és száraz volt. Senkinek nem ajánlom.
Ikea Étterem Ausztria
Semmiben nem tér el a magyarországitól. Kinézetre és ételekre is ugyanaz. Itt is mindenki húsgolyót vagy rizst eszik... Én a másodikat választottam. Menza szinthez képest egész ehető volt...
Képekben:
Paradicsomleves rizsbetéttel
(Solar Club Hotel)
Tejfölös burgonyafőzelék
(Solar Club Hotel)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vagdalt pogácsa
(Solar Club Hotel)
Vadragu leves
(Aranyfácán)
Pácolt hátszín borsmártással, szalonnás babbal és steakburgonyával
(Aranyfácán)
 
 
 
 
 
 
 
Csiga
(Colombus)
Csípős-savanyú leves
(Kínai)
Csípős szecsuani csirke rizzsel
(Kínai)
Ikea rizs

Szólj hozzá!

Címkék: ausztria hotel étel sopron bor étterem pláza club ikea solar kínai csiga vacsora vendéglő gasztronómia gasztró csípős ebéd hátszín colombus aranyfácán (gyors)étterem szecsuani

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr25504171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása