HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.03.29. Café Erté

2008.03.30. 11:41 Cézár imádó

www.cafeerte.hu

Már hónapok óta nézegettem a helyet kívülről. Naponta elmentem előtte kocsival, de nem volt hozzá bizalmam, mert nem volt weboldaluk. Mielőtt elmegyek valahová, többnyire az interneten meggyőződöm róla, hogy érdemes-e. Néhány hete viszont megtaláltam a neten... Egy ismerősöm felvetette, hogy nem megyünk-e el szombat este. Én örömmel igent mondtam. Mondhatom, hogy nem okozott csalódást az étterem. Tökéletes a belső kialakítás. Harmóniában vannak a színek és a formák. A háttérben kellemes jazz zene szólt. Természetesen egy zenekar játszott és nem lejátszóról ment. Nagyon kellemesen aláfestette az egész estét. A felszolgálók kedvesek és figyelmesek. Észrevétlenül lesik az ember minden kívánságát, de ennek ellenére nincsenek a terhünkre. Először a borlapot néztük át. Szép számmal szerepelnek rajta mind hazai, mind külföldi borok. Mindenki választhat kedvére (pénztárcájához) valót. A legdrágább bor 220.000.-Ft-ba kerül. Vajon rendelt már ilyet valaki? Ami szintén kiemeli a helyet a többi közül számomra, az az, hogy amikor egy deci bort kértem, kihozták az üveget és előttem töltötték a pohárba. Ezt máshol úgy csinálják, hogy pohárban kihozzák és az ember nem tud meggyőződni róla, hogy tulajdonképpen mit is iszik. A bor kiválasztása után hosszasan böngésztem az étlapot. Nehéz volt a választás, mert elnevezés alapján szinte bármelyiket elfogyasztottam volna. Végül a Tengeri süllőfilé mellett döntöttem, póréhagymás burgonyapürével, karamellizált sárgarépával, kaviáros lime mártással. Első pillanatban kicsit megrémültem a gyönyörűen tálalt ételtől, mert a halon rajta volt a bőre, ami egy kígyóra emlékeztetett. Azután sikerült megbarátkoznom vele és egy gyors mozdulattal megszabadítanom a zavaró momentumtól. Szerencsére simán el lehetett választani a bőrt a haltól. Amikor megkóstoltam az mindenért kárpótolt. Desszertnek sajttortát kértem. Ízletes volt, de semmi rendkívüli... Kíváncsiságból megnéztem a WC-t. Érdekelt, hogy az étterem kialakításához képest milyen gondot fordítottak a erre. Azt hiszem a fotó mindent elárul:-)
Tengeri süllőfilé póréhagymás burgonyapürével, karamellizált sárgarépával, kaviáros lime mártással
Sajttorta

Szólj hozzá!

Címkék: zene weboldal jazz tökéletes gasztro bor étterem wc süllő vacsora gasztronómia élő kígyó harmónia főétel desszert cafe erte

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr81402986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása