HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.02.19. Tiroli vendéglő

2008.02.19. 21:17 Cézár imádó

http://tirolivendeglo.hu

Egy késői ebédre vagy korai vacsorára (5 óra tájban) tértünk be az étterembe. Néhány asztalnál idős párok vacsoráztak. Ebben az időpontban többnyire üresek az ilyen helyek. Egy nagyon kedves felszolgáló a sarokban lévő asztalhoz vezetett, mert a többi asztal már egy túristacsoportnak volt terítve. Az ételekkel kapcsolatos kérdéseimre is készségesen válaszolt. Olyat akartam enni, amit eddig még soha nem ettem. Savanyú tüdőlevest rendeltem. Főételnek is tüdőt szerettem volna enni, de a hölgy azt tanácsolta, hogy ha még nem kóstoltam, akkor elégedjek meg a levessel. Megfogadtam a tanácsát és Vadas marhát kértem zsemlegombóccal. Mindkettő nagyon finom volt.
Savanyú tüdőleves
Vadas marha zsemlegombóccal

1 komment

Címkék: étterem vacsora vendéglő vadas tiroli tüdőleves

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr48346302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor 2008.02.22. 12:06:19

Nagyon jók a képek!:-))) Éhes lettem...
süti beállítások módosítása