HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.01.16. Iguana

2008.01.17. 13:16 Cézár imádó

www.iguana.hu

Néhány hónap kihagyás után ismét ellátogattam az Iguana étterembe. Amikor legutóbb itt jártam a szokásos cézár salátát rendeltem. Sajnos ez nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet, ezért most úgy döntöttem, hogy mással próbálkozom. Ezúttal a Poblano csirke a la Mo-ra esett a választásom. Omlós csirkemell sűrű zöldchilis, fehérboros cukkini mártással, grillezett zöldséggel és mexikói rizzsel. Az étlapon a következő mondat olvasható mellette: "Ettől nem fog meghízni, csak jóllakni!" Igazuk van:-) Egy dologgal továbbra se tudtam megbarátkozni. Az étterem mindkét szintjén keverednek egymással a dohányzó és nemdohányzó asztalok. Nem értem, hogy miért nem lehet a dohányosokat az emeletre száműzni...

Szólj hozzá!

Címkék: csirke gasztro étterem vacsora gasztronómia mexikói iguana

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr39300801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása