HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2007.10.20. Red Pepper

2007.12.04. 11:02 Cézár imádó

 http://redpepper.cjb.hu

Újabb kellemes élményben volt részem. Ezt az éttermet úgy sikerült megtalálnom, hogy egy szombati napot hosszasan álldogáltam autómmal a dugóban a körúton. A tulajdonosok jó érzékkel méretes és feltűnő táblát helyeztek el az étterem bejárata fölött, ami felkeltette az érdeklődésemet. Mikor hazaértem rákerestem a neten és egy hangulatos pincét találtam. Az étlap is nagyon vonzónak tűnt. Ezután már csak az alkalmat vártam, hogy mikor lesz időm megnézni a helyet. És sor került rá... Nem csalódtam. A pincérek udvariasak és kedvesek, a dohányzó rész jól elkülönül a nemdohányzótól (ami nekem különösen fontos). Természetesen az étel is kifogástalan volt:-) Elismerésem.

 

 

Őszibarackkal és Camabert sajttal töltött jércemell

 

 

 

 

 

 

 

Csirkesteak négysajtmártással

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr77251878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása