HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

SUGAR! - AZ ÉDES MENYORSZÁG

2008.10.14. 10:06 Cézár imádó

http://sugarshop.hu/

A TV-ben már hónapokkal ezelőtt láttam ezt az ÁLOM CUKRÁSZDÁT, de mivel Újpesten található, ezért csak megjegyeztem, hogy ha arra járok, akkor feltétlenül megnézem. Először kicsit csalódott voltam, mert amikor beléptem, egy átlagos cukrászdában találtam magam. Igaz, hogy szép sütemények voltak, de a TV-ben látottak alapján másra számítottam. Azután észrevettem, hogy az emeletre is vezet egy színes neonok által körbeölelt lépcső. Amikor felértem a tetejére, szemem szám elállt. Olyan színes volt minden, hogy ilyet még nem láttam. Természetesen emberek is voltak bőven. A sütis pult szinte eltűnt a kígyózó sor mögött. Amikor beljebb mentem, megpillantottam a cukros sarkot. Hihetetlen mennyiségű különböző nyalóka és cukorka sorakozott ott nagy rendben. Szavakkal ki se tudom fejezni azt a vizuális élményt, amit a hely nyújtott számomra. Sajnos a süteményeket nem tudtam megkóstolni, mert pont egy bőséges ebéd után voltam, de hamarosan visszatérek:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 komment

Címkék: fagylalt édes gasztro az cukrászda torta édesség gasztronómia desszert újpest cukor menyország sugar!

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr100711462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsi 2008.10.14. 12:20:29

Óh-óh! jó, hogy 100 km. távolságban tőlem ez a álom cuki!!!!

Arielle · http://arielle.blog.hu 2008.10.15. 00:00:50

És menj majd be a mosdóba is!!!4 (Maradandó élmény volt.)
Fehér forrócsoki. Málnás sajttorta. ÓH.

goldblum 2008.10.27. 12:10:41

Látványilag fantasztikus. És ha a fele cukrot kihagynák szinte mindenből, akkor ehető is lenne.

jeff lindsay 2008.10.27. 15:07:49

Tőlük rendeltünk esküvői tortát. Finom volt, de a kinézete..... Pont egy design cukrászdától nem ezt vártam volna.
süti beállítások módosítása