HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.03.17. Vista cafe

2008.03.18. 11:17 Cézár imádó

http://www.vistacafe.hu/

Minden hónapban egyszer családunk nő tagjai együtt vacsorázna egy étteremben. Ez már évek óta így megy. Ma este az Ariel sietett a segítségünkre a választásban. A TV-ben folyamatosan reklámozzák, hogy a "vacsorája felét az Ariel fizeti". Kíváncsiságból megnéztem a weboldalukat és az ott felsorolt éttermeket. Két szimpatikusat találtam, de ez lett a nyerő. Bár nem tudom, hogy a másik milyen lett volna, de ez mindenképpen tökéletes választásnak bizonyult. Mikor beléptünk ketten is fogadtak és az asztalunkhoz kísértek. A háttérzenét egy zongorista szolgáltatta. Kellemes aláfestése volt az estének. Az étlapon az ételek jó részének a fotója is szerepelt, megkönnyítve a választást. Kinézetre egy régi újságtartóra hasonlított. A választék rendkívül bőséges volt. Először Avokádó krémlevest kértem garnélás lepénnyel. Rendkívül különleges ízű krémleves volt, de a garnélás lepény tette fel rá a koronát, amit a leves mellé tálaltak összetekerve. Másodiknak Cajun jércemell falatok ettem amerikai káposztasalátával. Ez is ízletes volt, de nekem kicsit túl édes volt az öntet és a benne lévő mazsola. Rajtam kívül mindenki Csevabcsicsát rendelt sült paprikasalátával, parázs burgonyával körítve, ezért módom volt azt is megkóstolni.A lapvetően nem rajongok az ilyen jellegű ételekért, de ennek is tökéletes volt a fűszerezése (mind a krumplinak, mind a húsnak). Sajnos a desszertnek már nem maradt hely. Amiket még ki kell emelnem az étteremmel kapcsolatban, hogy nem láttam dohányosokat és nem éreztem a füstjüket sem, külön  játéksarok van berendezve a gyerekekkel érkezőknek és a mellékhelységben van pelenkázó. A kiszolgálás mindvégig figyelmes maradt. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

 

 

Avokádó krémleves garnélás lepénnyel

 

 

 

 

 

  

 

 

Cajun jércemell falatok amerikai káposztasalátával

 

 

 

 

 

 

 

 

Csevabcsicsa sült paprikasalátával, parázs burgonyával körítve

Szólj hozzá!

Címkék: zene saláta vista étterem ariel zongora vacsora krémleves cafe café avokádó csevabcsicsa pelenkázó

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr58385851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása