HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2007.12.28. Stex Ház

2007.12.28. 23:51 Cézár imádó

www.stexhaz.hu

Némi kis szünet után újabb éttermi élményhez jutottam:-)
Mi kis rutintalanok elkövettük azt a hibát, hogy nem foglaltunk asztalt. Nem gondoltam, hogy így a két ünnep között erre szükség lenne. 30 percet kellett várnunk, míg elfoglalhattunk egy két személyes dohányzó asztalt. Meglehetősen büdös volt, de ha már ennyit vártunk, akkor maradtunk. Én szokás szerint „Cézár salátát” rendeltem a partnerem pedig „Kárpáti borzaskát”. A pincér nem tudott felvilágosítást adni az öntet összetevőiről ezért felajánlotta, hogy külön hozza ki. A tudatlanságát ellensúlyozta a figyelmessége. Összességében egy kellemes esténk volt.
Cézár saláta fűszeres sajtchips-el
Kárpáti borzaska

Szólj hozzá!

Címkék: étterem vacsora gasztronómia gasztró stex ház cézár saláta

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr5277838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása