HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.11.13. Kicsihuszár Piano Bár

2008.11.14. 10:11 Cézár imádó

http://www.kicsihuszar.hu

Nem igazán szeretek reklámozni olyan helyeket, amik ismert emberek tulajdonában vannak (jelen esetben Bajor Imre), de ezt a helyet nekem találták ki. Gyertyafény, élő zene, és természetesen a nagy kedvencem, a cézár saláta. Innentől szinte már elronthatatlan az este. Maga az étterem egy bérház pincéjében található. Mikor beléptünk, egy szimpatikus fiatalember elénk sietett és az asztalokhoz kísért, majd felajánlotta, hogy válasszunk közülük. Lehetőség volt bőven, mert csak egy asztalnál ültek. Miután elfoglaltuk az asztalunkat, megkaptuk az étlapokat. Hosszas tanulmányozást nem igényelt, mert már az interneten láttam, hogy van cézár saláta. Természetesen azt kértem. Nem kellett rá sokat várnom. Az első falatnál már tudtam, hogy ez lesz az új kedvenc "cézáros" helyem. Ízlésesen volt tálalva és az öntet is tökéletes volt. Pincérünk hihetetlen figyelmességével halmozott el minket. Szinte leste minden kívánságunkat. Hamarosan megérkezett a zongorista is. Egy órán keresztül folyamatosan játszott, ezzel kellemesen aláfestve vacsoránkat. Desszertként citromos sajttortát rendeltem, narancs sorbettel. Sajnos a fotó nem adja vissza azt a látványt, amit nyújtott. A torta tetejére helyezett kis gombóc a mentával gyümölcsöt formázott. Igazán fantáziadús volt a tálalás. Sajnos ízre és állagra ez volt a gyenge láncszem. Pincérünk kérdésére, hogy milyen volt, csak annyit tudtam válaszolni, hogy én jobbat készítek. Zárásként egy koffeinmentes capuccinot kértem. Hibátlan volt. Csak gratulálni tudok a személyzet kiválasztásához. A kiszolgálás színvonalával messze kimagaslik a mostanában meglátogatott helyek közül. További sok sikert kívánok!

 

 

Cézár saláta

 

 

 

 

 

 

 

Citromos sajttorta, narancs sorbettel

 

 

 

 

 

Koffeinmentes capuccino

 

 

 

 

 

5 komment

Címkék: zene kritika saláta imre étel gasztro étterem zongora piano vacsora vendéglő gasztronómia élő bar bajor cézár gyertyafény kicsihuszár

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr69768451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ferenc 2008.11.27. 19:54:50

Mi is voltunk a párommal kaptunk egy szórólapot!
Sokkat vártunk a helytől, de csalódtunk rajtunk kívűl senki sem volt a helyen eléggé nyomasztó volt, mikor beléptünk úgy néztek végigmértek bennünket majd nagy nehezen köszöntek!! A vacsora pedig egy kifőzde szintjén volt pedig nem annyíba kerül!!! Nem leszünk törzsvendégek

ádám 2008.12.04. 17:20:55

Csak az illemhelyre kell bemenni és nem lesz kedve vacsorázni senkinek olyan bűz árad,hogy az ember gyomra kifordul!

Rónás Csaba 2008.12.12. 20:05:53

Tisztelt étteremlátogatók! Engedjék meg, hogy bemutatkozzak: Rónás Csaba vagyok a Kicsihuszár Étterem üzletvezetője, november utolsó hete óta.Szeretném megköszönni mindenkinek a pozitív és a negatív kritikákat is. Amit tudunk hasznosítunk, és tanulunk a hibáinkból. Ha megengedik nekem, időről időre válaszolni fogok ezen a portálon is a kérdésekre és észrevételekre, melyek majd a jövőben elősegíthetik, hogy éttermünk még hatékonyabban és elsősorban még otthonosabban működjön a hozzánk betérő vendégek számára. Tisztelettel: Rónás Csaba.

Rónás Csaba 2008.12.12. 20:16:08

Tisztelt Ferenc! Nagyon sajnálom negatív tapasztalatát...Nem tudom, hogy már itt dolgoztam-e, amikor az említett eset történt, de érkezésemmel egy teljesen új személyzet érkezett az étterembe, akikért én vállalok felelősséget.
Tehetem azért, mert időm nagy részét itt töltöm, és aktívan részt veszek a kiszolgálásban.A megújult Kicsihuszárban ezek a dolgok már nem fordulhatnak elő. Mégegyszer nagyon sajnálom.
Nem tudom mennyire bízhatok benne, de szeretném, hogy kapjunk még egy lehetőséget Önöktől.
Tisztelettel: Rónás Csaba.

Rónás Csaba 2008.12.12. 20:28:42

Tisztelt "ádám". Más fórumon már reagáltam az Ön hozzászólására, (dinner.hu) ahol nyílvánvalóvá vált, hogy Ön sosem fordult meg vendégként nálunk...Mint már akkor is említettem, más pozícióban elképzelhető...R.Cs.
süti beállítások módosítása