HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.08.19. Colorado Steak House - Siófok

2008.08.23. 08:02 Cézár imádó

A nyaralás második napján egy  romantikus "napnyugta vitorlázást" követően újra étterem vadászatra indultunk. Ma az én elképzelésem volt a soros, vagyis a nagy kedvenc, a Cézár saláta. Sorra néztük az éttermek elé kirakott étlapokat, míg végül fél óra séta után rátaláltunk a Coloradora. A kellemes meleg estén a teraszon ültünk le. Innen jól lehetett nézegetni az utcán hömpölygő színes tömeget. Rövid várakozás után egy pincér letette elénk az étlapot. Ugyan már érkezésünkkor pontosan tudtam, hogy mit fogok rendelni, azért átfutottam. Végül maradt a cézár. Bár a hely tele volt, perceken belül előttem volt az oly nagyon vágyott kedvenc. Frissen sült csirkével, parmezánnal és természetesen az elmaradhatatlan fokhagymás pirítóssal. Tökéletes volt. Az étel elfogyasztása után sokáig nem időztünk az étteremben, mert várt a másik kedvenc, a bor. Ekkor volt ugyanis Siófokon a Bor és kenyér ünnepe.

 

Cézár saláta

1 komment

Címkék: saláta étel nyár étterem house vacsora vendéglő gasztronómia gasztró siófok steak colorado cézár

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr64628805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szandri 2008.09.14. 18:46:59

Ennek nagyon örülök, hogy tetszett :)
Ebben az étteremben dolgoztam mixerként és pultosként :)
süti beállítások módosítása