HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

Old Man's Pub

2007.12.04. 12:19 Cézár imádó

http://www.oldmans.hu/

Igaz, hogy időrendben nem stimmel a mostani bejegyzésem, de gondolkoztam rajta, hogy az elmúlt hónapokban hol ért a legkellemetlenebb éttermi "élmény. Nos ez az Old Man's Pub-ban történt. Tudni kell a helyről, hogy koncertek alatt csak az ülhet asztalhoz, aki étkezik. A többiek egy kis helyen szoronganak egymás hegyén-hátán. Szóval mindenképpen a vacsora mellett döntöttünk. A levegőben vágni lehetett a füstöt. Hosszas várakozás után megérkezett pincérünk. Nem volt túl kedves. Megrendeltem szokásos Cézár salátámat. Elég nagyot néztem, amikor kihozták azt a valamit, amiben egész paradicsomok voltak és tele volt szórva kaporral. Köze se volt az általam elképzelt salátához. Némi turkálás után fel is adtam... (de legalább kényelmesen nézhettük végig a koncertet). Egy másik alkalommal, tanulva az előzőekből a legegyszerűbb ételt rendeltem - egy lepényt. Kértem a pincért, hogy gombát ne tegyenek bele. Amikor egy óra várakozás után az asztalra került az étel, természetesen ott díszelgett benne a gomba. Kérdeztem pincérünket, hogy akkor most mi legyen... A válasz az volt, hogy egye meg... Nos azóta inkább elkerülöm ezt a helyet. Csak a koncerteket sajnálom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr60251971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása