HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2007.09.28. Csalogány26

2007.12.03. 21:51 Cézár imádó

http://www.csalogany26.hu/

Egy ismerősöm ajánlotta ezt a helyet. Sokadik próbálkozásra sikerült csak asztalt kapnunk. Már a megérkezéskor is kicsit csalódott voltam, mert az asztalok szinte egymáshoz értek, de ezt csak fokozta, hogy a boraira oly büszke étteremben szinte csak üveggel lehetett bort rendelni. Én szeretek minden fogáshoz más bort választani. (illetve szerettem volna) Maradtam az ásványvíznél. Az ételt nevezhetném akár ízletesnek is, de nagyítót is felszolgálhattak volna hozzá.

Íme a főétel - Lazac némi zöld körítéssel

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr94251412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása