HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2009.06.15. Lui&Lei Restaurant

2009.06.30. 19:14 Cézár imádó

http://www.luiandlei.com 

A főzős blogommal a Viasat 3-on (Gianni által vezetett műsorban) nyertem egy 10 ezer forintos vacsorát az étterembe. Mikor leparkoltam előtte, csak akkor ismertem fel, hogy én már jártam itt, csak akkor még Taverna Pomodoronak hívták. Azt hiszem, hogy az igazi étterembe járók tudják, hogy a Pomodoro Gianni Annoni tulajdona. Szerintem most is csak a nevet változtatták meg, mert a berendezés pontosan ugyanolyan volt, mint régen. A hely meglehetősen üres volt. El se tudom képzelni, hogy miből élnek meg. Még a látogatás előtt próbáltam tájékozódni az ételekről és az árakról, ám az utóbbiak nem szerepelnek a weboldalon. Mikor kezembe vettem az étlapot, világossá vált, hogy ez nem véletlen. Két ember szűkösen tud csak megvacsorázni 10 ezer forintból. A hátsó helységbe ültünk le, mert az első dohányzó. Bár nem mindent én ettem, de a teljes képhez hozzátartozik, hogy mi fért bele az említett nyereménybe. Én első fogásként Velencei halászlét kértem. Tele volt különböző tengeri herkentyűkkel. Az ízére pedig pláne nem panaszkodhattam. Vacsorapartnerem Fehérboros feketekagylót rendelt. Itt se volt baj se a minőséggel, se a mennyiséggel, de én kiegészítettem volna egy kis adag sültkrumplival. Második fogásként mindketten tésztát választottunk, hiszen ez egy olasz étterem. Az egyik Szélesmetélt  volt kacsaraguval, a másik Spagetti vénuszkagylóval. Kinézetre mindkettő jobb volt, mint ízre. Semmi különleges nem volt bennük. A kacsát be se lehetett azonosítani. Két üdítővel ki is merült a keret. Kellemes este volt, de mély nyomot nem hagyott...

 

 

 

A belső terem

 

 

 

 

 

 

 

Velencei halászlé

 

 

 

 

 

 

Fehérboros feketekagyló

 

 

 

 

 

 

Spagetti vénuszkagylóval

 

 

 

 

 

 

 

Szélesmetélt kacsaraguval

1 komment

Címkék: leves viasat olasz étel étterem nyeremény vacsora vendéglő gasztronómia gasztró tészta gianni tengeri lui&lei

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr721218462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

redleslie 2009.09.06. 13:14:25

Halihó !

Nemrégiben betértünk ide egy jó ebédre.Ilyet már rég pipáltam .Az ásványvíz amit felszolgáltak klóros volt.( tehát a csapról töltötték fel az üveget !!)Miután rájöttünk felálltunk és eljöttünk.Mostanában nem megyünk vissza és ezt másoknak sem ajánlom.
redleslie
süti beállítások módosítása