HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2009.04.22. Sercli

2009.04.23. 11:54 Cézár imádó

1053 Budapest, V. kerület, Veres Pálné utca 7.

Egy igazán új helyen jártam. Április 11-én nyitott, és azóta folyamatos teltházzal üzemel. Az elhelyezkedése is nagyon kedvező, mert a Váci utca szomszédságában van, a Veres Pálné utcában, közvetlenül a BorLaBor étterem fölött. Az összes ajtaja nyitható, ezért a nyári estéken úgy érezhetjük magunkat, mintha egy teraszon lennénk, de közben élvezhetjük a fedett hely előnyeit is. A pincérek nagyon figyelmesek, és a távozó vendégek elégedettnek tűnnek. Csak egy könnyű salátát ettem, mert nem voltam igazán éhes, de az felülmúlta a várakozásaimat. Gránátalmás saláta volt. Tele friss gyümölcsökkel (narancs, szőlő, alma, gránátalma), isteni mézes balzsamecetes öntettel tálalva. Már az illatára összefutott a nyál a számban. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Próbáljátok ki!:-)))

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: étel étterem vacsora vendéglő gasztronómia gasztró új hely

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr281081727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása