HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2009.02.26. La-Guna étterem (Kispest) - Torkos csütörtök

2009.03.02. 18:56 Cézár imádó

http://www.la-gunaetteremkispest.hu

A Torkos csütörtök akció keretében látogattunk el a kispesti La-Guna étterembe. Másik La-Gunában már jártam, ezért volt némi elképzelésem, hogy mi is vár majd ránk. Este 7-re foglaltunk asztalt. Érkezésünkkor már a legtöbb asztal foglalt volt, ennek ellenére a pincér pillanatokon belül velünk foglalkozott. Megkaptuk az étlapot, majd annak hosszas tanulmányozásába kezdtünk.
Első fogásként halászlét kértem. Mivel nem tudtam, hogy mekkora adag várható, a második fogás megrendelését későbbre halasztottam. Rövid várakozás után az asztalon gőzölgött a halászlé (bográcsban). Isteni illata és íze volt. Mire a végére értem, szinte már jól is laktam. Azért a szokásos mohóságom most is úrrá lett rajtam, ezért bevállaltam még egy túrógombócot. A teltház ellenére erre se kellett sokat várnom. Két óriás gombócot kaptam. Az elsőt hősiesen befaltam (nagyon jó volt, ezért nem esett nehezemre), de a másodikat inkább elcsomagoltattam. A kiszolgálás és az étel egyaránt hibátlan volt. Az 50%-ot tisztességesen jóváírták a számlán. Minden elismerésem. Így kell kedvet csinálni az embernek, hogy máskor is eljöjjön ide. A végén még megjegyezném, hogy a teljes árak is nagyon barátiak.
 
Az interneten elég sok kudarcba fulladt "torkos" estéről olvastam. Természetesen nem ezen a helyen. Volt olyan, aki nem kapta meg a lefoglalt asztalát, volt olyan, akivel egy óra várakozás után azt közölték, hogy elfogyott az alapanyag, és olyan is akadt, akinél a teljes árra számították a szerviz díjat (vagyis a 10% helyett 20%-ot). Azt hiszem, hogy ebben az esetben szerencsésen választottunk.
 
Mások rossz tapasztalatai a torkos csütörtökön:
 

 

 

 

Pontyhalászlé harcsafilével

 

 

 

 

 

 

 

Házi túrógombóc

 

 

 

 

 

 

Vacsorapartnerem választása:

 

 

 

 

Csirkés burritos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kárpáti borzas

Szólj hozzá!

Címkék: kritika étel akció étterem halászlé csütörtök vacsora vendéglő gasztronómia torkos gasztró laguna túrógombóc kispest mexikói la guna

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr31975955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása