HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2009.01.18. Halásztanya étterem

2009.01.20. 22:07 Cézár imádó

www.halasztanyaetterem.com

Már régóta kerülgetem ezt a helyet. Most egy jó halászlére vágytam, ezért meg is látogattam. Sajnos a weboldalt nem találtam meg előre, ezért nem is tudtam, hogy milyen ételek vannak. Amikor megálltam az étterem előtt, akkor láttam a táblát, hogy vasárnap a fogyasztásból 25% kedvezményt adnak. Belépéskor egy kedves fiatal pincér fogadott, és egy üres asztalhoz kísért. Hamarosan kezünkben az étlappal, elmerültünk a bőséges választék tanulmányozásában. Csak halászléből nyolcféle volt. Én a belsőségekkel tálalt változatot választottam, ebédpartnerem pedig a ponty halászlét. Amikor kihozták, szembesültünk vele, hogy nagy valószínűséggel egy féle halászlé készül, csak az változik, hogy mit főznek még bele. Jól nézett ki, de számomra nem volt elég ízes. Bár eléggé tele voltam már a levessel, nem bírtam megállni, hogy ne kérjek egy házi túrós csuszát. Ez valóban olyan volt, mint aminek frissen készítették a tésztáját. Egyszerűen nagyszerű. A számlában  kérés nélkül valóban érvényesítették a 25% kedvezményt, viszont a kihozott blokkon az adószám helyett csak nullákat tüntettek fel, és sorszáma se volt. Tehát a kedvezmény levonása utáni összeg adózatlanul vendéglátónk zsebébe vándorolt.

 

 

 

Halászlé belsőséggel

 

 

 

 

 

 

Házi túróscsuzsa tepertővel

 

 

 

 

 

 

 

Az étterem

Szólj hozzá!

Címkék: étel gasztro vasárnap étterem kedvezmény halászlé vendéglő gasztronómia túrós csusza ebéd kispesti halásztanya

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr59892141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása