HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.10.27. Arriba Taqueria

2008.11.03. 09:00 Cézár imádó

http://www.arriba.hu/

Már többször nézegettem a körúton ezt a mexikói gyorséttermet. Jártam már mexikói étteremben, de ilyenben még soha. Taco-k, Burrito-k és Quesadilla-k közül választhatunk. A pultnál a személyzet igény szerint, egyedileg készíti el a megrendelt ételt.
Én Machaca Burrito-t kértem. (Az Arriba Machaca marhahúsból készül, melyet enyhén fűszerezünk, öt órán át főzünk, majd gyengéden szétdarabolunk.) Az árban benne foglaltatik az összes rátét kivéve a Guacamole. Az enyimbe fekete bab, rizs, füstölt csípős salsa, jalapeno, tejföl, reszelt sajt és saláta került. Az elfogyasztása nem túl egyszerű, mert a vége felé már mindenhol folyik és szóródik, viszont rendkívül finom. Maga a hely tényleg mexikót idézi. Még a mellékhelység dekorációja is passzol az étterem hangulatához.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

Címkék: gasztro gyorsétterem vacsora gasztronómia mexikói arriba taco taqueria burrito quesadilla

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr85737007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

málinkapálinka 2011.04.07. 20:51:19

Eddig keetszer ettem itt! Szerintem egyaltalan nem izletesek az etelek!
süti beállítások módosítása