HTML

Étterem

Mostanában gyakran járok étterembe. Gondoltam megosztom az élményeimet (jó és rossz tapasztalataimat) veletek is:-) Ha valakinek kedve támadna éttermet ajánlani: cezarimado@freemail.hu

Friss topikok

Linkblog

2008.04.09. Menta terasz

2008.04.09. 23:51 Cézár imádó

www.mentaterasz.hu

Már többször jártam ezen a helyen. Teljesen elégedett még soha nem voltam, de valamiért mindig visszahúz a szívem. Este 8-kor csak az egyik teremben voltak emberek, a másikat ki se nyitották. Elég nagy volt az alapzaj, de erre még valami felismerhetetlen zene is rásegített. Kicsit nehézkes volt a kommunikáció. Maga az étterem kellemesen félhomályos, az étlap még pont olvasható. A pincérünk egy kellemetlen ember volt. Nem tudom, hogy kinek képzelte magát, de olyan magas lóról beszélt, mintha mi (vendégek) lennénk érte és nem ő a vendégekért. Valami könnyű vacsorára vágytam. Némi tanakodás után a Serpenyőben sült Viktória-tavi fogas filére esett a választásom, paraj ágyon, fehérbormártással, krokettel. Ismét nem sikerült nagyot alkotniuk. A hal szárazra volt sütve és a mártás valami híg és felismerhetetlen ízű kotyvalék volt (szerencsére külön tálkában felszolgálva). Amikor megkérdeztem, hogy pontosan mi is volt ez, pincérünk azt válaszolta, hogy a szakács ezt nem árulja el. Azt hiszem, hogy ezt jobban is teszi. Senki se kérne a mosogatóléből...

2 komment

Címkék: fogas gasztro étterem margit vacsora gasztronómia menta terasz körút zaj pincér filé kellementelen

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsora.blog.hu/api/trackback/id/tr40419170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabady Csaba 2008.04.24. 13:49:26

Április 11.-én osztálytalálkozót tartottunk az egykori Paksi Halászcsárdában, Most Menta Terasz. Azért választottuk, mert a törzshelyünket tatarozzák, és megközelítésre ez volt a legjobb. A vacsora rendben volt, a bornál viszont sejtettük, hogy baj lesz. Én 2 hosszúlépésért és 1/2 liter folyó borért 5000 forintot fizettem. Három osztálytársam jelezte, hogy nagyon átverték. Soha többé Menta Terasz!

Aran-ka 2008.04.24. 16:45:03

Nekem is rosszak a tapasztalataim, 2x probaltunk vacsorazni, 1x orkat vartunk, 1x meg paraszt volt a pincer... Tobbet nem megyek!
süti beállítások módosítása